امروز: جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
زمان انتشار : اکتبر 25th, 2013 9:03 | کد خبر : 1334 | چاپ این مطلب چاپ این مطلب

استاندار اردبیل: مردم پارس آبادمغان در تمام عرصه ها حضور فعال دارند

استاندار اردبیل گفت: مردم غیور و فهیم شهرستان مرزی پارس آبادمغان در تمام صحنه ها و عرصه ها حضور فعال دارند. به گزارش مغانه، اکبر نیکزاد روز جمعه در همایش پیاده روی خانوادگی در پارس آباد افزود: اقشار مختلف مردم این منطقه با وجود قرار گرفتن در نقطه ی صفر مرزی و خط مقدم هجمه […]

115

استاندار اردبیل گفت: مردم غیور و فهیم شهرستان مرزی پارس آبادمغان در تمام صحنه ها و عرصه ها حضور فعال دارند.

به گزارش مغانه، اکبر نیکزاد روز جمعه در همایش پیاده روی خانوادگی در پارس آباد افزود: اقشار مختلف مردم این منطقه با وجود قرار گرفتن در نقطه ی صفر مرزی و خط مقدم هجمه های فرهنگی بیگانگان، در آئین های مذهبی و ملی و انتخابات همیشه حضور گسترده و خیره کننده ای داشته اند.

وی، با بیان اینکه ما به داشتن چنین مردمان شریف، زحمتکش، غیور و ولایی افتخار می کنیم ، ادامه داد: این منطقه ظرفیت ها و قابلیت های زیادی دارد و مسوولان باید استفاده مطلوب از این توانمندی ها و خدمت رسانی به مردم این خطه را سرلوحه برنامه ها و کارهای خود قرار دهند.

وی، با اشاره به تاثیر مثبت انجام فعالیت های ورزشی همگانی و پیاده روی در سلامت جسم و روان انسان ها، اضافه کرد: فعالیت های اجتماعی و ورزش کردن، به خصوص ورزش های همگانی و پیاده وری با خانواده موجب نشاط و شادابی جامعه و ارتقای سلامت جامعه می شود.

او، مشارکت گسترده مردم در همایش های پیاده روی را بیانگر وجود شور و نشاط اجتماعی در بین اقشار جامعه و خانواده ها دانست و نسبت به برگزاری همایش های پیاده روی در مناسبت های مختلف تاکید کرد.

نیکزاد، با بیان اینکه تفرجگاه ساحلی ارس مناسبت ترین مکان برای انجام پیاده روی و ورزش های همگانی است، گفت: تجهيز بوستان های شهری، پاركها و اماكن عمومي به ابزارها و امکانات ورزشي گام بلندی در راستاي نهادينه شدن فرهنگ ورزش های همگاني در جامعه است.

وی، از تلاش های مسوولان برگزاری این همایش و نیز اعضای فعلی و قبلی شورای شهر، شهردار و شورای تامین پارس آباد به خاطر احداث تفرجگاه ساحلی ارس قدردانی کرد.

به گزارش مغانه، همایش بزرگ پیاده روی با خانواده با حضور حدود 90 هزار نفر از قشرهای مختلف مردم شهرستان پارس آباد برگزار شد.

شرکت کنندگان در این برنامه  مسیر هفت کیلومتری فلکه ترمینال تا تفرجگاه ساحلی در مجموع 14کیلومتر را به صورت رفت و برگشت پیاده روی کردند.

 

نظرات

ح.ا.ا

واقعا جای تعجبه که دولت اصلاح طلب یکنفر ااصولگرا مانندبیگدلورابکارگرفته….