- پایگاه خبری تحلیلی مغانه آنلاین - http://moghanehonline.ir -

استاندار اردبیل شورای شهر بیله سوار را به انحلال تهدید کرد

به گزارش مغانه، مجید خدابخش چهارشنبه شب در گزارش تلویزیونی از عملکرد مدیریت عالی استان، درباره بحران تعیین شهردار در بیله سوارافزود: انتخاب شهردار وظیفه شوراست و تاکنون شورای شهر بیله سوار نتوانسته فرد واجد شرایط و مناسب را برای تصدی این پست انتخاب کند.
وی در ادامه با اشاره به گزینه فرمانداری شهرستان خلخال، اضافه کرد: مراحل انتخاب فرماندار (خلخال) در استان انجام شده و پرونده برای بررسی و امضای وزیر در وزارت کشور می باشد.

وی افزود: فرد مورد نظر استانداری برای پست خالی فرمانداری پس از انجام مراحل مصاحبه انتخاب و به وزارت کشور معرفی شده است.
او بیان کرد: هم اکنون فرمانداری پارس آباد با سرپرستی مهدی احمدی فرماندار خلخال اداره می شود و با حکم وزیر کشور برای گزینه معرفی شده ، بزودی هر دو شهرستان فرمانداران خود را خواهند شناخت.

9 Comments (Open | Close)

9 Comments To "استاندار اردبیل شورای شهر بیله سوار را به انحلال تهدید کرد"

#1 Comment By مردم On 2015/05/13 @ 8:30 ب.ظ

آقای استاندار فرماندار بیله سوار آقای آرام حلیم فردی است که بین نیروهای اصلاح طلبان اختلاف ایجاد نموده است . وکسی را بعنوان مشاور برای خود انتخاب کرده که در دولت قبلی مشاور فیروز احمدی بود. آقای استاندار آیا حضرتعالی در انتصاب آقای حلیم رزومه وسوابق سیاسی ایشان را بررسی نمودید . بطوریکه آقای حلیم در چینش وانتصاب مدیران شهرستان کاملا هماهنگ برومند است وذره ای به نفع سیاست دولت تدبیر وامید گام برنداشته است. اقای استاندار از حضرتعالی استدعای عاجل داریم با خانه تکانی جدی در بین مدیران شهرستان بیله سواربخصوص شخص فرماندار امید وهمدلی وهم زبانی را احیا نمایید.( عضو ستاد روحانی شهرستان بیله سوار)

#2 Comment By ناشناس On 2015/05/14 @ 11:32 ق.ظ

اقای استاندار ای کاش اقای ابراهیمی معاون حلیم را به عنوان فرماندار انتخاب می کردی

#3 Comment By شهروند On 2015/05/14 @ 4:20 ب.ظ

آقای استاندار در بهار انتخابات سوال اساسی این است آقای فرماندار در تحقق ایده و آرمان دولت تدبیر وامید چه کاری را انحام داده است.
آقای حلیم شخصیت مستقل نیست، کسی که در زمان اصلاحات هزینه داده وبطور مستقل از جریان اصلاحات حمایت نموده است. از چنین فردی نه حمایت نمیکند بلکه اظهار میدارد اصلاح طلب نیست وحتی اجازه ورود به اتاق فرمانداری نمیدهد.آقای استاندار آقای جعفری مدیرکل سابق امور اجتعماعی استانداری برادر کاظم جعفری در سال ۱۳۸۸ بدستور فیروز احمدی بطور پلیسی در انتخابات با ما برخورد کرد وعلنا از احمدی نزاد حمایت میکرد. الان اقای حلیم نماینده عالی دولت در شهرستان بیله سوار از ایشان دستور میگرند.آقای استاندار درد زیاد است صدها مشکلات دیگرقابل شمارش است . امیدواریم فرمانداری مقتدر وفردی مستقل واصلاح طلب منصوب نماید تا شاهد توسعه شهرستان باشیم

#4 Comment By بی نام On 2015/05/14 @ 4:26 ب.ظ

آقای آرام حلیم نیز در نوبه خود در انتصاب شهرداری بیله سوار مقصر است. چون ایشان بایستی در طول دو سال چند ماه بایستی رایزنی های لازم را انجام میداد که نداده اگر اقدام نموده ضعیف عمل نموده است. مردم از این بابت از فرماندار واعضای شورای شهر گلایه دارند؟

#5 Comment By ramin On 2015/05/14 @ 7:08 ب.ظ

در جلسه هیت کارشناسان در منطقه ازاد. برسی کردن.منطقه ازاد اثره چندانی در استان اردبیل نخواهد داشت .
گویا استاندار هم با سفر به مناطق مختلف استان و خصوصا پارس آباد، به این نتیجه رسیده که صنعت دیگر در استان جواب نمی دهد و بهتر است که به فکر بخش کشاورزی خودمان باشیم

#6 Comment By مردم واقعي On 2015/05/15 @ 8:44 ق.ظ

تقصیرفرمانداره نه شورا

#7 Comment By داود On 2015/05/15 @ 4:05 ب.ظ

با این حرکت استاندار معلوم میشه انتخاب مردم کوچکترین ارزشی نداره

#8 Comment By اوا On 2015/05/16 @ 10:27 ق.ظ

اگر حلیم فرماندار جابه جا شود مشکل شهرستان بیله سوار از هرجهت حل است؟

#9 Comment By ناشناس On 2015/05/16 @ 12:01 ب.ظ

با سلام آقای استاندار لطفا بدون توجه به جناح بازیهای سیاسی به فکر
مردم باشید