امروز: پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳
زمان انتشار : سپتامبر 20th, 2013 8:53 | کد خبر : 747 | چاپ این مطلب چاپ این مطلب

استاندار اردبیل: امکان بهره برداری مجدد از نیروگاه آبی پارس آبادمغان فراهم شد

 استاندار اردبیل گفت: انباشت رسوبات در دریاچه شهرک غفاری، بهره برداری از نیروگاه آبی مغان را با مشکل مواجه کرده بود که با لایروبی و حمل رسوبات، این امکان دوباره فراهم شد. به گزارش مغانه، استاندار اردبیل امروز /جمعه/ در بازدید از این دریاچه افزود: طرح لایروبی و حمل رسوبات و گل و لای انباشته […]

55c8a836-cc4c-4aec-91ad-ae9fb72c7e71

 استاندار اردبیل گفت: انباشت رسوبات در دریاچه شهرک غفاری، بهره برداری از نیروگاه آبی مغان را با مشکل مواجه کرده بود که با لایروبی و حمل رسوبات، این امکان دوباره فراهم شد.

به گزارش مغانه، استاندار اردبیل امروز /جمعه/ در بازدید از این دریاچه افزود: طرح لایروبی و حمل رسوبات و گل و لای انباشته شده در این دریاچه با اقدام ضربتی و به موقع شرکت آب منطقه ای انجام شد.

به گفته وی، آب موردنیاز نیروگاه آبی مغان از این دریاچه تامین می شود که رسوب گذاری آن باعث تعطیلی نیروگاه شده بود.

وی، همچنین در بازدید از طرح پارک ساحلی پارس آباد، از رفع مشکل برق این تفرجگاه خبر داد و اظهار کرد: تفرجگاه ساحلی که از خواسته ها و مطالبات مردم منطقه است در زمینی به مساحت 300هکتار  و در کناره های رودخانه ارس احداث می شود.

تصفیه خانه فاضلاب شهر پارس آباد از طرح هایی بود که استاندار اردبیل در سفر به پارس آباد از آن بازدید کرد و در جریان آخرین وضعیت این پروژه قرار گرفت.

نیکزاد، گفت: تا کنون دو هزار 500مترمکعب در این پروژه بتن ریزی شده است و چهار هزار و 500متر مکعب بتن ریزی باقی مانده تا دهه فجر انجام می شود.

 

اخبار مرتبط

نظرات