امروز: پنج شنبه, ۳۰ فروردین , ۱۴۰۳
زمان انتشار : اکتبر 12th, 2013 1:57 | کد خبر : 1140 | چاپ این مطلب چاپ این مطلب

استاندار اردبیل از پروژه های آموزشی و عمرانی پارس آباد بازدید کرد

 استاندار اردبیل در سفر به پارس آباد مغان از چندین پروژه آموزشی و عمرانی بازدید و بر تکمیل طرح های نیمه تمام این منطقه تاکید کرد. به گزارش روز شنبه مغانه، مدرسه 12کلاسه المهدی، 9کلاسه حکمت، 9کلاسه ارشاد، بهسازی و تعریض باند فرودگاه، مجتمع فرهنگی و هنری شهر تازه کند از جمله طرح هایی بود […]

91061908

 استاندار اردبیل در سفر به پارس آباد مغان از چندین پروژه آموزشی و عمرانی بازدید و بر تکمیل طرح های نیمه تمام این منطقه تاکید کرد.

به گزارش روز شنبه مغانه، مدرسه 12کلاسه المهدی، 9کلاسه حکمت، 9کلاسه ارشاد، بهسازی و تعریض باند فرودگاه، مجتمع فرهنگی و هنری شهر تازه کند از جمله طرح هایی بود که استاندار اردبیل از آنها بازدید کرد.

اکبر نیکزاد در جریان بازدید از این طرح ها ، از تجهیز مدرسه 12کلاسه المهدی ظرف 20روز آینده خبر داد و گفت: مدرسه 9کلاسه حکمت که هم اکنون در مرحله نازک کاری قرار دارد در دهه فجر امسال به بهره برداری می رسید.

وی، بهسازی و تعریض باند فرودگاه پارس آباد را از طرح های مهم این شهرستان دانست و گفت: طرح لایه اول آسفالت باند به سرعت در حال اجراست و در هفته بسیج به اتمام می رسد.

وی، در بازدید از از شهر تازه کند نیز گفت: به منظور استقرار برخی ادارات در این شهر، سه باب از ساختمان های جهاد کشاورزی در اختیار ادارات دولتی قرار می گیرد.

نظرات