امروز: جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
زمان انتشار : می 26th, 2015 12:24 | کد خبر : 11710 | چاپ این مطلب چاپ این مطلب

اذعان رئیس شورای شهر پارس آباد به تخلف در واگذاری تاکسی / مطیع تصمیم دستگاه قضا هستیم/ آخرت خود را فدای دنیای دیگران نمی کنیم

رئیس شورای اسلامی شهر پارس آباد گفت: قبول می کنیم که در بحث واگذاری امتیاز تاکسی درون شهری شورا آنچنان که باید به وظایف نظارتی خود به درستی عمل نکرده و تخلفاتی صورت گرفته است.

به گزارش مغانه، حسن حسین اوغلی در نشستی با خبرنگاران رسانه های گروهی در پارس آباد افزود: مجری واگذاری تاکسی، شهرداری و زیر مجموعه آن است و شورای شهر در این قضیه نقش نظارتی دارد که متاسفانه نظارت کمرنگ شورا باعث سؤاستفاده برخی عوامل اجرایی و بروز تخلف در این زمینه شده است.

وی با بیان اینکه برخی از عوامل اجرایی منتسب به شورا و یا شهرداراست، ادامه داد: اینکه می گویند شورای شهر تمام ۴۶دستگاه تاکسی را فروختند و یا بین بستگان خود تقسیم کردند چنین چیزی صحت ندارد و هر درخواستی به شورا آمده بود اعضاء بدون آنکه بدانند متقاضی کیست آنرا امضاء کردند.

وی اضافه کرد: تاکسی های جدید بی سیم است و قرار بود در ایستگاه های خاص و در داخل شهر و زیر نظر یک شرکت غیر دولتی فعالیت کنند.

حسین اوغلی با اعلام اینکه قیمت تمام شده این تاکسی ها ۳۰۰میلیون و پرداخت آن نقدی و بدون هرگونه تهسیلات بانکی می باشد، اضافه کرد: پارسال نیز سهیمه ای برای این شهرستان در نظر گرفته شده بود و چون متقاضی و درخواست کننده ای نداشتیم مجوزی داده نشد.

وی بیان کرد: امسال گفته شد که اردبیل از این نوع تاکسی ها استفاده کرده و طرح موفقی است و ما بر این اساس و به خاطر رفاه حال شهروندان با واگذاری امتیاز به متقاضیان و افراد واجد شرایط موافقت کردیم.

او با اعلام اینکه دوستان عوامل اجرایی به ما گفتند که در بحث واگذاری و ثبت نام متقاضیان اطلاع رسانی لازم صورت گرفته است، گفت: بعد از بررسی ها مشخص شد که یکسری از افراد عوامل اجرایی با ناانصافی و سؤاستفاده از نظارت ضعیف شورا مرتکب اشتباه بزرگی شدند.

وی با بیان اینکه در بین متقاضیان برخی نیز منتسب به اعضای شوراو شهردار است، افزود: گرچه طبق قانون هیچ منعی برای واگذاری تاکسی به بستگان و آشنایان اعضای شورا وجود ندارد و حضور آنان در ترکیب شورا نباید سبب محرومیت بستگانشان از برخی خدمات و امتیازات باشد اما بهتر بود برای حفظ آبرو و حیثیت خود محتاط عمل می کردیم.

وی با بیان اینکه چه لزومی دارد بنده و دیگر دوستان در شورا، به خاطر منافع شخصی و دنیوی دیگران، آبروی خود را ببریم و آخرت خود را فدای دنیای دیگران بکنیم، گفت: طبق فرمایش امام جعفر صادق(ع) کسی که به خاطر دنیا و نفع مادی دیگران به ایمان و آبروی خود لطمه بزند مرتکب گناه بزرگی شده است.

رئیس شورای اسلامی شهر پارس آباد با ابراز گلایه از برخی افرادی که با دستاویز قراردادن بحث واگذاری تاکسی و دامن زدن به موضوع، با حیثیت و آبروی ما بازی کردند، ادامه داد: متاسفانه این افراد با عقده گشایی و برای اینکه با سؤ استفاده از این قضیه ما را تخریب کنند و شورای فعلی را ناکارآمد جلوه دهد، قبل از حکم و ورود دستگاه قضا، با انتشار لیست کذایی در شبکه های مجازی و اجتماعی ، بدترین تهمت ها و افتراها را به ما زدند که ما برای اعاده حیثیت و آبرو از مجاری قضایی حتماً اقدام خواهیم کرد تا به مردم اطمینان دهیم که دنبال سؤ استفاده و نفع شخصی و اهل رانت خواری نیستیم.

حسین اوغلی با اذعان به اینکه شورا در بحث واگذاری تاکسی به وظیفه نظارتی خود به درستی عمل نکرده است، اضافه کرد: ما باید برای اجرای قانون و جلوگیری از ایجاد و یا تضییع حق، بامراجع قضایی هماهنگ شویم و در این زمینه هر تصمیمی دستگاه قضایی بگیرد با جان و دل مطیع خواهیم بود و از آن پیروی خواهیم کرد.

 

 

اخبار مرتبط

نظرات

شهر من

جناب حسین اوغلی رئیس شورای اسلامی شهر پارس آباد اگر واقعا به فکر شهروندان بودید به دنبال کارهای بهتر از این می شده اید..شهروندان حق دارند شورای فعلی را ناکارآمد جلوه دهد چرا که از زمان فعالیت اعضای شورای شهر برای توسعه شهر و مبلمان شهری و… کدام کار مفید صورت گرفته است؟؟؟
مشکل اصلی اینهمه گرفتاریهای پارس اباد بی کفایتی اعضای شورای شهر و نبود تخصص و بی حرمتی به حقوق شهروندان بوده است.اگر انتخاب صحیح و دقیق و حساب شده از سوی مردم صورت میگرفت قطعنا اینچنین پیامدهایی را به دنبال نداشت.. نبوداحساس مسئولیت و احساس وظیفه کار اعضای شورای شهر را سخت کرده است ………

وحید

درود به شما
با اینکه کار اشتباهی کردن اما چون این کارشون رو قبول دارن و مث آقایون دیگه پنهان کاری نکردن من بهشون آفرین میگم.
اما آقایون باید خیلی زود این مشکل رو حل کنین و دیگه اجازه چنین کاری رو به خودتون و دیگران ندین.

اكبر

اول خودسازی بعد جامعه سازی /اقای حسین اوغلی مثل اینکه خبر نداری در شهرداری چه میگذرد . روابط عمومی شهرداری به نظر من خیلی ضعیف است و نیاز به پالایش اساسی دارد.

مهدوی

با تشکر فرواران از تلاش و خدمات شورای شهر، خواهشمندیم پیگیری کنید تا زباله های سطح شهر هر روز و در وقت مقرر جمع آور و حمل و به وضعیت جوب ها رسیدگی شود.

روحی سید ولی

بنده به صداقت و پاکدستی آقای حسین اوغلی ایمان دارم و مطمئنم در دوره بعدی با رای بیشتر نسبت به دوره فعلی در انتخابات شورا پیروز خواهد شد. این راهم می دانم که برخی از اعضا خیلی مرموز و دنبال منافع خود هستند.

ناشناس

در چاه را میشه بست ولی دهان مردم را نمیشه بست/ متاسفانه برخی ها بدون ترس از خدا و آخرت به دنبال تخریب و تهمت زنی هستند . خدا همه ما را به راه راست هدایت کند.

شهروند

چرا با شعور مردم بازی میکنید بروید خودتان را مسخره کنید

علی

با سلام
آقای حسین اوغلی : همین که رک و راست حقایق را گفتین ، خودش یک شجاعت است . بنده این حرکت شما را تحسین میکنم.

افشین

اقای حسین اوغلی روشنگری کار روشنفکران است پیشنهاد می دهم خیلی بیشتر از این وقت بگذارید برای اطلاع رسانی.موفق باشید

سماء پارس آباد

افشین آقا و سید ولی لطفا از ایمانتان مایه نگذارید. چه پاک دستی اینا دارن؟

جعفر

اگه واقعا ادم با عرضه ای هستید دسته جمعی استعفا بدین خودتون قبول دارید که نه ادم کار ایی هستید نه اینکه میتوانید واسه جامعه مغان مفید باشید تا مردم تکلیفشونو خودشون مشخص کنن این از اداره بازرگانی این از اصناف این از شهرداری واقعا چه فکر کردین

شهروندی از محله فرهنگیان

آقای حسن اوغلی چندین بار به شما و همکارانتان در شورا پیام داده ایم که به وضعیت پارک فرهنگیان رسیدگی کنید در پارک فرهنگیان یک مورد فقط تاب و سرسره نصب کرده اید که بچه های ما را سرگرم کنید ولی این یک مورد برای محله فرهنگیان با آن عظمتش کافیییییییییییییییییییی نیست آقای حسن اوغلی . شما را قسم می دهیم به ارواح رفتگانتان با تکیه بر خداوند ( نام خداوند ) شهر پارس آباد را به ارزش لیاقتش بسازید . کو گوش شنوا ؟ حال بدانید که خوردن بیت المال ، از مال فقیر و فقرا هم حرام است ( ما نمی گیم شما حرام خور هستید ) و گفته های شما را تحسین می کنیم که روراست حرف هایتان را می زنید ای کاش کمی جدی کارها را پیگیری کنید فقط همین …………. و بس .