امروز: سه شنبه, ۲۹ اسفند , ۱۴۰۲
زمان انتشار : جولای 19th, 2017 10:17 | کد خبر : 22189 | چاپ این مطلب چاپ این مطلب

اختصاص ۲۰میلیارد ریال برای ساماندهی سکونت گاههای غیر رسمی پارس آبادمغان

فرماندار پارس آبادمغان از تخصیص ۲۰میلیارد ریال اعتبار برای توانمندسازی، ساماندهی و احیای سکونت گاههای غیررسمی شهر پارس آبادخبر داد.

به گزارش مغانه آنلاین، اکبر صمدی در جلسه ستاد بازآفرینی پایدار محدوده ها و محلات هدف شهر پارس آباد گفت: هشت محله شهر پارس آباد به عنوان سکونت گاه غیر رسمی شناسایی شده که نیاز است برای احیاء ، توانمند سازی، بهسازی و ساماندهی این محلات برنامه ریزی های لازم صورت بگیرد.

وی افزود : این سکونت گاهها از زمان دور بدون رعایت اصول و قوانین شهرسازی و عمرانی احداث شده و اکثراً دچار مشکلات متعدد هستند و در این راستا باید تمامی دستگاه های متولی به خصوص فرهنگی و اجتماعی با هماهنگی و همکاری در اجرای زیرساخت ، بازسازی و احیاء فرهنگی ، اجتماعی ، آموزشی ، ورزشی و انتظامی قدم های موثری بردارند .

وی با بیان اینکه یکی از برنامه های اولویت دار این شهرستان  ساماندهی و توانمندسازی محلات نابسامان و سکونت گاه های غیر رسمی است، نسبت به تشکیل جلسات منظم و فعال کردن کارگروه های مربوطه برای توسعه همه جانبه این محلات تاکید کرد.

استادی معاون دفتر ستاد ملی بازآفرینی شهری وزارت راه و شهرسازی نیز با برشمردن اهداف مهم بازآفرینی پایدار محلات شهر پارس آباد و با اشاره به مصوبات هیات دولت در فقرزدایی از محلات نابسامان و سکونت گاههای غیر رسمی خواستار اقدام جدی مسئولان مربوطه در برش شهرستانی شد .

روحی رئیس عمران و بهسازی شهری راه و شهرسازی استان اردبیل نیز از مطالعه سه پروژه پایدار با اعتبار ۱۱ میلیارد ریال در پارس آباد خبر داد.

وی با اشاره با ضرورت نوسازی و احیای سکونت گاههای غیر رسمی و مشکلات و ناهنجاری های ناشی از محلات نابسامان، به برنامه ریزی و تخصیص اعتبارات لازم در برنامه ششم توسعه کشور تاکید کرد .

 

اخبار مرتبط

نظرات