امروز: پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳
زمان انتشار : فوریه 3rd, 2015 3:45 | کد خبر : 8964 | چاپ این مطلب چاپ این مطلب

احیای واحدهای صنعتی راکد در پارس آباد مغان موجب رونق اقتصادی می شود

فرماندار پارس آباد گفت: احیا و راه اندازی مجدد کارخانه ها و واحدهای صنعتی و تولیدی راکد در این شهرستان سبب رونق اقتصادی و رشد و شکوفایی منطقه می شود.

به گزارش روز سه شنبه مغانه، ناصر نصیری در جلسه کمیته برنامه ریزی حمایت از سرمایه گذاران پارس آباد افزود: برای احیا و فعال سازی دوباره کارخانه های تعطیل و ایجاد صنایع تبدیلی و تکمیلی جدید و حمایت از سرمایه گذاران، هیچ گونه محدودیت مالی وجود ندارد.

وی با اشاره به ظرفیت بالای این شهرستان در بخش های کشاورزی، دامداری و صنعتی، ادامه داد: سرمایه گذارانی که در راستای محقق شدن اقتصاد مقاومتی نسبت به احیای کارخانه ها و واحدهای صنعتی راکد اقدام کنند از حمایت های دولت بهره مند می شوند.

او اضافه کرد: با راه اندازی و فعالیت مجدد کارخانه ها و واحدهای تعطیل و غیرفعال، علاوه بر رونق اقتصادی و افزایش تولید، شاهد ایجاد فرصت های شغلی برای بیکاران منطقه خواهیم بود.

به گزارش مغانه، در این جلسه بحث احیای کارخانه پنبه پاک کنی اصلاندوز که از 10سال پیش تعطیل شده است مطرح و با پرداخت 50میلیارد ریال برای این کارخانه موافقت شد.

 

 

اخبار مرتبط

نظرات

ramin

حجت الاسلام برومند: مطرح كردن ايجاد منطقه آزاد تجاري صنعتي مستقل در استان اربيل به جاي الحاق منطقه مرزي مغان به منطقه آزاد تجاري ارس نه تنها سودي ندارد بلكه فقط توسعه مغان را با تاخير مواجه مي كند

در استان اردبيل تنها مغان شرايط منطقه آزاد را دارد
به ياري خدا اجازه نخواهم داد توسعه مغان عقب بيافتد

http://www.brumand.ir/fa/index.php?Page=definition&UID=924237