- پایگاه خبری تحلیلی مغانه آنلاین - http://moghanehonline.ir -

احمدی نژاد: ممکن است برای انتخابات بیایم

محمود احمدی نژاد در دیدار تعدادی از نمایندگان عضو جبهه پایداری در پاسخ به سوال یکی از نمایندگان که پرسیده بود شما در این شرایط چه می کنید؟ گفت: بنده دیگر برای فعالیت سیاسی انگیزه شخصی ندارم چون اولا تمام مراتب قدرت را در این کشور تجربه کرده ام و ثانیا ترجیح می دهم به فعالیتهای پژوهشی و آموزشی مشغول باشم اما اگر ابعاد این توطئه ای که علیه رهبری در جریان است شدت پیدا کند بر پایه شناختی که از بنده دارید عافیت طلبی نمی کنم و با تمام ظرفیتهای فردی و اجتماعی خود به صحنه می آیم.

 به گزارش نامه نیوز، رییس جمهور سابق اظهار داشت: در ۸ سال دولت به خصوص در دوسال آخر، برخی دوستان به بنده و همکارانم جفا کردند اما از همه آنها گذشتم تا جبهه انقلاب از اختلاف خالی شود. چرا یکبار با خود نگفتید که احمدی نژاد و ضدیت با رهبری؟ احمدی نژاد و ضدیت با ولایت فقیه؟

رییس جمهور سابق در پاسخ به سوالی درباره جمله معروف احمدی نژاد یعنی مشایی اظهار داشت: اولا از شما توقع دارم که از مسائل فرعی عبور کنید ثانیا امروز همه می دانند که آقای مهندس خودشان کناره گیری کرده اند ثالثا در انتخابات ۹۲ چون حضور آقای هاشمی قطعی شد و ما رای آورتر از مهندس مشایی برای رقابت با ایشان نداشتیم بنده با گفتن این جمله از خودم هزینه کردم تا بتوانیم انقلاب را از خطر ارتجاع دور کنیم بنابراین آن جمله مربوط به یک عرصه انتخاباتی که به عرصه دفاع از انقلاب تبدیل شد، بود و امروز مطلقا موضوعیتی ندارد و تکرار آن موجب تفرق میان نیروهای انقلاب می شود.