امروز: چهارشنبه, ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳
زمان انتشار : اکتبر 25th, 2013 7:43 | کد خبر : 1324 | چاپ این مطلب چاپ این مطلب

احد پازاج: استقبال مردم پارس آباد از همايش پياده روي بي نظير بود

مديركل ورزش و جوانان استان اردبيل گفت: استقبال مردم شهرستان مرزي پارس آباد از همايش بزرگ پياده روي بي نظير بود. احد پازاج روز جمعه در حاشيه برگزاري همايش بزرگ پياده روي با خانواده در پارس آباد در گفت و گو با خبرنگار ايرنا افزود: حضور بانشاط و پرشور و شعور قشرهاي مختلف مردم اين […]

157

مديركل ورزش و جوانان استان اردبيل گفت: استقبال مردم شهرستان مرزي پارس آباد از همايش بزرگ پياده روي بي نظير بود.

احد پازاج روز جمعه در حاشيه برگزاري همايش بزرگ پياده روي با خانواده در پارس آباد در گفت و گو با خبرنگار ايرنا افزود: حضور بانشاط و پرشور و شعور قشرهاي مختلف مردم اين منطقه مرزي در اين برنامه ورزشي نشانگر حاكميت نشاط و شادابي در بين خانواده هاي پارس آبادي است.
وي گفت: همه بايد دست به دست هم بدهيم تا اين شور و نشاط كه از مولفه هاي سلامت محسوب مي شود افزايش يابد.
وي بر لزوم رونق ورزش هاي همگاني و پياده روي در جامعه تاكيد كرد و افزود: تحقق اين مهم سبب مي شود تا مردم از اين طريق سلامتي خود را بيمه كنند.
وي با اشاره به اين كه تاكنون دو همايش پياده روي خانوادگي با مشاركت شبكه سراسري سه سيما در شهرستان هاي مشگين شهر و اردبيل برگزار شده افزود: همايش پارس آباد هم از نظر تعداد شركت كنندگان نسبت به جمعيت و هم از نظر مسافت يك ركورد جديد بود.
پازاج با بيان اين كه مردم پارس آباد با حضور مثال زدني و پرشور خود استان اردبيل را سربلند كردند اظهار كرد: تلاش خواهيم كرد نظير اين همايش در ساير شهرستان هاي استان نيز برگزار شود تا مردم با فرهنگ پياده وري و ورزش همگاني بيشتر آشنا شوند.

نظرات

ناشناس

بسیار زیبا و تذکرات عالی