امروز: شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳
زمان انتشار : می 20th, 2015 12:53 | کد خبر : 11585 | چاپ این مطلب چاپ این مطلب

اجرای ۳۰ویژه برنامه سوم خرداد در پارس آبادمغان

فرمانده سپاه ناحیه پارس آباد از برگزاری بیش از ۳۰ برنامه ویژه به مناسبت سوم خرداد سالروز آزادسازی خرمشهر در این شهرستان خبر داد.

به گزارش مغانه به نقل از آران مغان، سرگرد “مطلب شاهی” روز چهارشنبه در نشست خبری با خبرنگاران به تشریح ویژه‌برنامه‌های سالروز فتح خرمشهر در پارس آباد پرداخت و گفت: همزمان با سراسر کشور برنامه‌های مختلفی در شهرستان پارس آباد به این مناسبت برگزار می‌شود.

وی، غبارروبی مزار شهدا، رژه موتوری و خودرویی نیروهای مسلح، برپایی ایستگاه صلواتی و ایستگاه سلامت، اهدای جهیزیه به ۳۲ نوعروس نیازمند، گردهمایی پیشکسوتان عرصه جهاد و شهادت، ویزیت رایگان پزشکی در مناطق محروم، تجلیل از رزمندگان هشت سال دفاع مقدس و سخنرانی فرمانده سپاه شهرستان قبل از خطبه های نمازجمعه را از جمله این برنامه‌هاعنوان ذکر کرد.

دبیر ستاد بزرگداشت آزادسازی خرمشهر در پارس آباد تصریح کرد: از دیگر برنامه های این ایام می توان به گردهمایی ایثارگران هشت سال دفاع مقدس، برگزاری گفتمان دینی و نشست های روشنگری با محوریت فتح خرمشهر، بازگویی خاطرات دفاع مقدس توسط ایثارگران آن دوران، همایش پیاده روی خانوادگی، رقابت های ورزشی جام سوم خرداد و پخش سرودها و فیلم جبهه و جنگ از تلویزیون شهری اشاره کرد.

شاهی ادامه داد: مهم‌ترین برنامه به مناسبت سوم خرداد تجمع عظیم مردم، مسئولان، بسیجیان، پاسداران و نیروهای مسلح در مسجد جامع پارس آباد خواهد بود که از ساعت ۱۰ و ۳۰ دقیقه یکشنبه آغاز شده و جانشین فرمانده سپاه عاشورا در آذربایجانشرقی سخنران این مراسم خواهد بود.

وی با اعلام اینکه این شهرستان ولایی و شهید پرور ۲۵۵ شهید والامقام تقدیم انقلاب اسلامی کرده است، اظهار داشت: برنامه دیدار با خانواده‌های معظم شهدا به‌ویژه شهدای سالروز آزادسازی خرمشهر با مشارکت دستگاه‌های اجرایی در سطح شهرستان از دیگر برنامه های پیش‌بینی شده این ایام است.

فرمانده سپاه ناحیه پارس آباد افزود: در این ایام هر روز به نام خاصی نامگذاری شده است که ۳۱ اردیبهشت روز شهدا، راست قامتان و فخر آفرینان، یکم خرداد روز پاسداران، رزمندگان و حماسه آفرینان، دوم خرداد جانبازان، ایثارگران و عزت مداران، سوم خرداد روز مقاومت، ایثار و پیروزی، ولایت مداری و حماسه سازان و چهارم خرداد روز مقاومت، ایستادگی و پایداری و صلابت نامگذاری شده است.

شاهی در پایان گفت: مراسم حماسه سالروز آزادسازی خرمشهر در شهرستان پارس آباد با برگزاری مراسم میثاق با شهدا از روز ۳۱ شهریور با مشارکت اداره بنیاد شهید و امور ایثارگران با عطرافشانی گلزار شهدا آغاز می‌شود.

اخبار مرتبط

نظرات