امروز: شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳
زمان انتشار : ژوئن 27th, 2014 3:09 | کد خبر : 5548 | چاپ این مطلب چاپ این مطلب

اجتماع عظیم «مدافعان حرم» در پارس آباد برگزار شد

اجتماع بزرگ مدافعان حرم در راستای دفاع از حرم فرزندان پیامبر مکرم اسلام(ص) با حضور خيل عظيم مردمي در شهرستان مرزي پارس آباد برگزار شد.

963

هزاران نفر از عاشقان و دلباختگان مکتب حسینی در شهرستان پارس آباد بعد از اقامه نماز جمعه با سر دادن «لبیک يا حسين» به منظور حمایت از مردم عراق و در محکومیت جنايتهاي گروه‌های تروریستی از جمله گروهک داعش و با هدف اعلام در صحنه بودن ملت ایران برای دفاع از حریم‌ها و حرم‌های اسلامی به خيابان آمده و اعلام همبستگي کردند.

 در اين اجتماع، جوانان و مردم ولایتمدار و با بصیرت پارس آباد در حالی که پرچم هاي قرمز رنگ با نوشته “یا حسین” و ” يا مهدي” در دست داشتند با حضور در این مراسم و آمادگی قلبی و عملی خود را نسبت به حفاظت حرمین معصومین(ع) اعلام كردند.

 اجتماع مدافعان حرم که در حمایت از اسلام ناب محمدی(ص) و بقاع متبرکه در میدان امام حسین(ع) شهرستان پارس آباد برگزار شد، با حضور امام جمعه، مسئولين شهرستاني، نيروهاي نظامي و انتظامي، سپاه و بسيج و اقشار مختلف مردم شهرستان پارس آباد همراه بود.

افزودني است، حاضران در اين اجتماع با قرائت قطعنامه اي 4 بندي ضمن محكوم كردن جنايتهاي گروهك هاي تروريستي تكفيري، داعش در عراق و سوريه با مشتهاي گره كرده انزجار خود را از اين تروريستهاي خون آشام اعلام كردند.

منبع: آران مغان

اخبار مرتبط

نظرات