امروز: جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳
زمان انتشار : می 28th, 2015 10:01 | کد خبر : 11756 | چاپ این مطلب چاپ این مطلب

آیین معارفه امام جمعه جدید پارس آبادمغان برگزار شد+تصاویر

در مراسمی با حضور نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه و استاندار اردبیل، حجت الاسلام “سید سعید رشادی” به عنوان امام جمعه جدید پارس آباد معرفی شد.

به گزارش مغانه، در این آیین که امروز /پنجشنبه/ در سالن اجتماعات مدیریت جهادکشاورزی برگزار گردید همچنین از خدمات و تلاش های ۲۰ساله حجت‌الاسلام ولی علوی امام جمعه قبلی این منطقه قدردانی شد.
آیت الله سید حسن عاملی در این مراسم ضمن تجلیل از شخصیت وارسته و زهد وتقوای حجت الاسلام علوی امام جمعی قبلی پارس آباد، ایشان را عامل وحدت وپیشرفت منطقه درطول ۲۰سال گذشته دانست.
به گفته نماینده ولی فقیه دراستان وامام جمعه اردبیل،حجت السلام علوی به خاطرکهولت سن چند ماهی است از امامت جمعه پارس‌آبادکناره گیری کرده اند.
وی گفت: حضور پرتعداد و باشکوه اقشار مختلف مردم به ویژه جوانان پارس‌آباد درنمازهای جمعه ،زبانزد خاص وعام است که این مسئله علاوه بر تدین ودینداری مردم منطقه ، ،به واسطه زحمات وتلاشهای امام جمعه سابق نیز بوده است.
امام جمعه اردبیل با اشاره به مرزی بودن شهرستان پارس‌آباد که همه روزه مورد هجمه برنامه های مختلف فرهنگی است ،از مردم پارس‌آباد به عنوان نگهبانان شایسته فرهنگی کشورمان در پیشانی نظام جمهوری اسلامی یادکرد وازآنان خواست ،با همکاری با امام جمعه جدید راه گذشته را ادامه داده و با حفظ وحدت و اتحاد برای عمران و آبادانی و پیشرفت منطقه تلاش کنند.
نماینده ولی فقیه دراستان از امام جمعه جدید نیزبه عنوان فردی باتجربه ،عالم وخوش فکر یاد کرد وگفت:حضور ایشان در منطقه سبب شکوفایی فرهنگ و عمران و آبادانی منطقه و عامل وحدت و یکپارچگی مردم ولایی این شهرستان خواهد بود.

استاندار اردبیل نیز در این مراسم از تخصیص سه هزار میلیارد ریال برای پروژه های آبی استان خبر داد و گفت: بیشترین درصد این اعتبار برای شهرستان های پارس آباد و بیله سوار در نظر گرفته شده است.

مجید خدابخش افزود: دولت نگاه ویژه ای به شهرستان پارس آباد دارد که تخصیص اعتبار کلان برای طرح های آب و خاک و اجرای طرح های عظیم در منطقه گواه این مدعاست.

نماینده پارس آباد و بیله سوار در مجلس نیز گفت: شهرستان های پارس آباد و بیله سوار ظرفیت ها و قابلیت های زیادی برای سرمایه گذاری دارد.

حجت الاسلام حبیب برومند با اشاره به حضور آگاهانه و مثال زدنی اقشار مختلف مردم پارس آباد در آیین های ملی و مذهبی افزود: مردم ولایت مدار پارس آباد با وجود قرار گرفتن در منطقه مرزی و خط مقدم هجمه های فرهنگی بیگانگان به صورت گسترده در نمازهای جمعه و جماعت حضور دارند.

به گزارش مغانه، حجت الاسلام رشادی امام جمعه جدید پارس آباد پیش از این به مدت پنج سال امامت جمعه شهرستان هشترود استان آذربایجان شرقی را عهده دار بود.
حجت الاسلام ولی علوی امام جمعه سابق پارس‌آباداز سال ۱۳۷۳ و بعد از درگذشت حجت الاسلام کریمی امام جمعه فقید پارس آباد، این مسوولیت را بر عهده داشت.
وی به علت کهولت سن و وضعیت نامناسب جسمانی از امامت جمعه پارس آباد کناره گیری کرده و به زادگاهش شهرستان مشگین شهر نقل مکان کرده است.

در این مراسم ائمه جمعه شهرهای بیله سوار، مشکین شهر و اصلاندوز، مدیر کل تبلیغات اسلامی استان نیز حضور داشتند.

شهرستان مرزی پارس آباد در شمال استان اردبیل و مجاورت جمهوری آذربایجان واقع است.

SONY DSC

SONY DSC

SONY DSC

SONY DSC

SONY DSC

SONY DSC

SONY DSC

SONY DSC

SONY DSC

SONY DSC

SONY DSC

SONY DSC

SONY DSC

SONY DSC

SONY DSC

SONY DSC

SONY DSC

SONY DSC

SONY DSC

SONY DSC

SONY DSC

SONY DSC

SONY DSC

SONY DSC

SONY DSC

SONY DSC

SONY DSC

SONY DSC

SONY DSC

SONY DSC

اخبار مرتبط

نظرات

بهزاد فرهودی

با سلام و احترام محضر مبارک حضرت حجت الاسلام و المسلمین سید سعید رشادی امام جمعه معزز پارس آباد
انتصاب جنابعالی به عنوان امام جمعه شهرستان پارس آباد که نشان از درایت و تقوای حضرتعالی دارد را تبریک عرض نموده و حضور حضرتعالی درشهرستان شهید پرور پارس آباد منشا خیر و برکات فراوان باشد. برای جنابعالی توفیقات روزافزون در ظل عنایات و توجهات حضرت بقیه الله الاعظم را خواستارم . همچنین شایسته است بر خود وظیفه بدانم از خدمات و تلاش های ۲۰ساله حجت الاسلام والمسلمین جناب آقای علوی امام جمعه اسبق پارس آباد تقدیر و تشکر نمایم ..

شهروند

آقای فرهودی ، نیومده پسر خاله شدین !!!؟؟؟

ناشناس

باسلام حوشامدعرض میکنم خدمت حضرت حجت السلام والمسلمین سید سعیدرشادی امام جمعه جدیدوتقدیروتشکراز زحمات چندین ساله حاج اقا علوی

علی رضا ارژنگی ( روزنامه نگار )

رمز پیروزی انقلاب اسلامی ایران و استقامت مردم در برابر مشکلات طاقت فرسا و مقاومت در برابر قدرتها ،ایمان ، اتحاد ، همدلی و رهبری قاطع امام خمینی ( ره )بنیان گذار جمهوری نظام جمهوری اسلامی ایران بوده همانطوریکه این عوامل در بدو پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی بویژه در سال ۱۳۵۷ نقش داشت ، برای تداوم انقلاب و دستاوردهای بزرگ آن نیز این عوامل ضروری است و اجتماعات نماز جمعه فرصت بسیار خوبی است که ائمه جمعه در سراسر کشوربه وسیله خطابه های خود ایمان ، و اعتقاد اقشار مختلف مردم و جوانان را با جدیت و با قدرت تقویت کنند و مبانی دینی آنان را در مقابله با حرکت های شوم دشمنان اسلام بخصوص استکبار جهانی آ مریکا و اسراییل استحکام بخشند و آنان را به همدلی و وحدت و همبستگی یبیشتر و رشد وپیشرفت اهداف عالیه نظام و دولت دعوت کنند و عوامل تفرقه و جدایی را در این مجامع یاد آوری نمایند امید است امام جمعه جدید شهرستان مرزی پارس آباد مغان حضرت حجت الاسلام والمسلمین حاج سید سعید رشادی امام جمعه سابق هشترود استان آذربایجان شرقی در سنگر نماز عبادی و سیاسی جمعه این شهرستان پر برکت و پر جمعیت که دومین شهرستان بعد از مرکز استان اردبیل میباشد و در جمع پر تعداد و گسترده و با شکو ه آحاد مردم علی الخصوص جوانان غیرتمند این منطقه مرزی که علیرغم تهاجمات فرهنگی، زبانزد عام و خاص میباشد، بر اساس وظیفه دینی ، سیاسی خود به دور از جریا نات ،برای حفظ کیان اسلام و انقلاب اسلامی و حفظ وحدت و همدلی میان مسئولان و مردم تلاش کنند.

داود مغانلی

سلام .
عزیزان همه شما مستحضر هستید که وقتی شخص ارشدی از استان و یا کشور به شهرستانها عزیمت می کنند همیشه با نماینده مجلس اول دیدار و بحث در مورد مشکلات شهرستان انجام می دهند و در کنار نماینده مجلس در صف اول می نشینند تا تعامل با نماینده را در رسانه ها نشان بدهند اگر چه هم در پشت پرده مشکلاتی هم داشته باشند و یا نماینده ،نماینده ضعیف یا به درد بخوری هم نباشد ویا مردم در انتخابشان پشیمان هم باشند استاندار نباید چنین حرکتی را انجام بدهد.ولی چندین بار مشاهده کردیم که جناب آقای خدابخش استاندارمان وقتی به شهرمان می آیند هیچ توجهی به نماینده نمی کنند.ایا این حرکت بی احترامی به شهرمان نیست؟؟؟؟؟