امروز: پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳
زمان انتشار : دسامبر 15th, 2016 12:51 | کد خبر : 20139 | چاپ این مطلب چاپ این مطلب

آیین تشییع پیکر استاد «بختیار علیمرادی» برگزار شد+تصاویر

آیین تشییع و خاکسپاری پیکر استاد بختیار علیمرادی متخلص به “موغان اوغلو”، شاعر فقید پارس آبادی امروز پنجشنبه با حضور گسترده اقشار مختلف مردم این شهرستان برگزار شد.

به گزارش مغانه آنلاین، در مراسم تشییع این شاعر برجسته ی استان اردبیل ، فرماندار، امام جمعه پارس آباد، حسن الماسی نماینده شهرستان های پارس آّباد و بیله سوار در دوره های پنجم و ششم مجلس شورای اسلامی، جمع کثیری از اصحاب فرهنگ ، ادب و هنر این شهرستان حضور داشتند.

پیکر مرحوم علیمرادی پس از تشییع از مقابل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی این شهرستان و اقامه نماز بر پیکر وی توسط حجت الاسلام سید سعید رشادی نماینده ولی فقیه در شهرستان و امام جمعه پارس آباد در زادگاهش روستای فیروزآباد به خاک سپرده شد.

استاد بختیار علیمرادی سرودن شعر را از نوجوانی آغاز کرد و در مدت ۴۰سال فعالیت در عرصه فرهنگ و شعر و ادب آثار و اشعار ارزشمند زیادی از او به جا مانده که از جمله آنها می‌توان کتاب های به «آی ساوالان»، «شاعیر اؤرییم» و «عؤمرومون آغاجیندان بیر یارپاق» اشاره کرد.

زنده یاد علیمرادی در سال ۱۳۴۰ در روستای فیروزآباد از توابع پارس آباد دیده به جهان گشود و سرانجام به علت ابتلا به بیماری سرطان صبح دیروز چهارشنبه در سن ۵۵سالگی چشم از جهان فروبست.

 

اخبار مرتبط

نظرات