- پایگاه خبری تحلیلی مغانه آنلاین - http://moghanehonline.ir -

آیین بزرگداشت مقام معلم در پارس آبادمغان برگزار شد/ تصویری

به گزارش روز پنجشنبه مغانه، در این همایش فرحناز جباری- طاهره رستمی- جواد وقری مقدم- کریم نصیریان اقدم- فیض اله قربانی- رقیه انورزاده- تارویردی صفری- عزیزاله نظامی- فیروز شیردل- مطلب محبی و اعظم عسگری به عنوان معلمان نمونه دوره ابتدایی مورد تجلیل قرار گرفتند.
در مقطع دوره اول متوسطه رامین سلمانی- امیراصلان فرضی و مسعود لطیفی تقدیر شدند.
در این آیین همچنین از دبیران نمونه و منتخب دوره دوم متوسطه به نام های توکل زیادی- داود مهدوی کنده- فرنگیس رحمانی- شهروز فخیمی- حیدر مهدوی- افسون فرهودی- غلامعلی مرادی- فتح اله مطیع پور و جلیل فرهادی قدردانی شد.
در آیین بزرگداشت مقام معلم همچنین از منتخبین کشوری جشنواره تحارب و نوآوری های انجمن اولیا و مربیان با اهدای لوح و هدیه تجلیل به عمل آمد.
در این مراسم که در محل کانون فرهنگی و هنری حضرت معصومه (س) برگزار گردید، امام جمعه موقت و مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه پارس آباد، فرمانده سپاه ، مدیر آموزش و پرورش، بخشدار مرکزی و جمعی از مسوولان ادارات و نهادها و فرهنگیان پارس آباد و نیز نماینده اداره کل آموزش و پرورش استان اردبیل حضور داشتند.

۴۷ ۰۰۲ copy ۴۷ ۰۰۳ copy ۴۷ ۰۰۷ copy ۴۷ ۰۰۹ copy ۴۷ ۰۱۱ copy ۴۷ ۰۱۶ copy ۴۷ ۰۱۸ copy ۴۷ ۰۲۰ copy ۴۷ ۰۲۱ copy ۴۷ ۰۲۴ copy ۴۷ ۰۲۵ copy ۴۷ ۰۲۶ ۴۷ ۰۲۷ copy ۴۷ ۰۲۹ copy ۴۷ ۰۳۲ copy ۴۷ ۰۳۳ copy ۴۷ ۰۳۶ copy ۴۷ ۰۳۹ copy ۴۷ ۰۴۰ copy ۴۷ ۰۴۴ copy ۴۷ ۰۴۸ copy ۴۷ ۰۵۴ copy ۴۷ ۰۵۶ copy ۴۷ ۰۵۸ copy ۴۷ ۰۵۹ copy ۴۷ ۰۶۴ copy ۴۷ ۰۶۶ copy ۴۷ ۰۶۷ copy ۴۷ ۰۶۹ copy ۴۷ ۰۷۰ copy ۴۷ ۰۷۱ copy ۴۷ ۰۷۲ copy ۴۷ ۰۷۶ copy ۴۷ ۰۷۹ copy ۴۷ ۰۸۵ copy

7 Comments (Open | Close)

7 Comments To "آیین بزرگداشت مقام معلم در پارس آبادمغان برگزار شد/ تصویری"

#1 Comment By sm On 2015/05/07 @ 8:40 ب.ظ

یعنی در پارس آباد مغان به عنوان دومین شهر بزرگ(روستا) استان سالن برگزاری مراسمی بزرگ و شیک تر از این سالن نبود؟ یعنی در پارس آباد فقط به همین تعداد کم حاضر در جلسه معلم وجود داره؟

#2 Comment By خدابخش زارعی On 2015/05/08 @ 11:36 ق.ظ

با آرزوی موفقیت روز افزون برای برادر ارجمندم استاد ارزشمند استان جناب آقای شهروز فخیمی امیدوارم در تمامی مراحل زندگی موفق و موئد باشید شما از هر لحاظ نمونه اید

#3 Comment By ناشناس On 2015/05/09 @ 7:10 ق.ظ

متشکرم جناب آقای زارعی عزیز من هم باشماموافقم جناب آقای استادشهروزفخیمی ازاساتیدنمونه دانشگاههای پارساباد هم هستندوخیلی در کلاس زحمت می کشند.

#4 Comment By دلسوز مغان On 2015/05/10 @ 8:43 ق.ظ

ای کاش بجای اینهمه هزینه ای که برای اینچنین مراسماتی که در سطح شهر پارس آباد برگزار میشه به یک نیازمندی که به شب نان و شرمنده خانواده اش هست پرداخت می شد…اما وهزاران امای دیگر باعث شده تا خیلی در این شهر فراموش بشن…………….خدایا چه کسی جوابگوی خانواده های نیازمند را خواهد داد که کلمه شرمنده شب و روزشون شده است………………………………………………..

#5 Comment By ناشناس On 2015/05/10 @ 5:57 ب.ظ

ببخشید آقا یا خانم دلسوز مغان .مگه شما خودتان انجا بودید و هزینه هایی را که تو اون مراسم صرف شده با چشم خودتون دیدین ؟ بنده خودم تو اون مراسم حضور داشتم و در آنجا از معلمان نمونه منطقه و استان و کسانی که رتبه های کشوری داشتند فقط با لوح تقدیر سیصد تومانی تجلیل کردند. که لوح ها هم از وزارت صادر شده بود . هیچگونه پذیرایی و … هم نداشتن . نمی دونم شما از چه هزینه ای صحبت می کنین ؟ یک تقدیر و تشکر خشک و خالی را هم برای معلمان زحمتکش زیاد می بینید؟

#6 Comment By میر حامد مولایی On 2015/05/13 @ 2:54 ب.ظ

سلام علیکم جناب اقای مهندس احمد دهقانی ریاست محترم اداره اموزش و پرورش پارس اباد مغان
متشکریم برای تجلیل از معلمین منطقه معلمی شغل انبیا ست.

#7 Comment By مهران پروانه On 2015/05/15 @ 2:58 ب.ظ

ارزش معلم بیشتر از این کار های فرمالیته هست