امروز: جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
زمان انتشار : مارس 3rd, 2015 6:01 | کد خبر : 9569 | چاپ این مطلب چاپ این مطلب

آنهایی که پول و رابطه دارند صاحب شغل می شوند / معامله پست ها و مشاغل در پارس آباد

فرماندار پارس آباد مغان گفت: در این شهرستان آنهایی که پول و رابطه دارند صاحب شغل می شوند ولی کسانی که پول و رابطه ندارند از داشتن شغل محروم هستند.

به گزارش روز سه شنبه مغانه، ناصر نصیری در مصاحبه با خبرنگاران با بیان اینکه در افکار عمومی منطقه مطرح است که پست ها و سمت ها معامله می شود، افزود: با کسانی که پست و شغل را می فروشند باید به صورت جدی برخورد شود.

وی با بیان اینکه در انتخاب مدیران منطقه مشکلاتی وجود دارد، ادامه داد: در روزهای اول تصدی پست فرمانداری پارس آباد، به منظور هماهنگی و تعامل با نماینده، به وی گفتم لیست افرادی را که می خواهی در ادارات به عنوان مدیر برگزیده شوند در اختیارم قرار بده ولی نگو که کی در کجا مشغول شود تا خودم بررسی کنم این افراد در کجا می توانند مفید واقع شوند.

وی با اعلام اینکه ادامه خدمت در این شهرستان را برای خود میسر نمی دانم، اضافه کرد: به این نتیجه رسیده ام که باید فردی بیاید که بتواند بهتر خدمات ارائه دهد.

بستن قلیان سراها قانونی است

نصیری با اشاره به تعطیلی قلیان سراها در منطقه گفت: تصمیم شورای تامین مبنی بر بستن قلیان خانه ها قانونی است و برای اینکار واقعاً جدیت به خرج داده اند.

وی افزود: نظرسنجی ها نشانگر این است که افکار عمومی منطقه موافق برچیده شدن بساط مراکز عرضه قلیان است.

وی ادامه داد: آمارها نشان می دهد که با تعطیلی قلیان سراها، میزان وقوع نزاع به صفر رسیده و انواع جرایم به میزان قابل توجهی کاهش یافته است.

وی با اشاره به برخی فسادها در منطقه، گفت: اعضای شورای تامین در برخورد با انواع فساد و کارهای خلاف قانون بسیار مصمم است.

او به وجود برخی اختلافات میان اعضای شورای شهر و شورا و شهردار اشاره و بیان کرد: همان طوری که تقابل میان نماینده و فرماندار به نفع منطقه نیست، از تقابل بین شورا و شهردار سودی عاید شهر نمی شود.

فرماندار پارس آباد از عرضه و توزیع بذرهای تقلبی ذرت در پاکات شرکت های معتبر منطقه خبر داد و اظهار کرد: افراد سودجو با سوءاستفاده از نام و اعتبار مغان، از این طریق میلیارد ها تومان به جیب زدند که باید رسیدگی شود.

وی بر ضرورت از سرگیری فرودگاه پارس آباد تاکید کرد و افزود: این شهرستان در صورت فعال شدن فرودگاه، احیا خواهد شد.

او اضافه کرد: در صورت برقراری پروازها، سرمایه گذاران به سرمایه گذاری و اجرای طرح های صنعتی و اقتصادی در این منطقه مرزی ترغیب خواهند شد.

وی با اشاره به بحث ایجاد منطقه آزاد تجاری صنعتی مستقل استان اردبیل، بیان کرد: تحقق این طرح غیر ممکن نیست ولی مستلزم وحدت و همدلی هرچه بیشتر نمایندگان و پیگیری های مستمر و جدی و صرف انرژی زیاد است.

نصیری بازگشایی گمرک اصلاندوز- هورادیز را از مطالبات و خواسته های مرزنشینان دو طرف دانست و نسبت به گشایش این گمرک تاکید کرد.

به گفته وی با گشایش گمرک اصلاندوز علاوه بر رونق همه جانبه منطقه، شاهد افزایش درآمد و بهبود وضع معیشتی مردم این شهرستان خواهیم بود.

اخبار مرتبط

نظرات

البته این قضایا تنها به منطقه مامربوط نمیشود وکل بدنه دولت بوسیله داد وستد به شغلها وسمتها میرسند واستخدام میشوند.درد بزرگی برای یک جامعه است شهری که باوجود داشتن افراد زیادی فارغ التحصیل با تحصیلات تکمیلی ولیسانس رییس اداراتش دارای تحصیلات سیکل و دیپلمه باشد.

رئوف

آقای نصیری شما موقعی که نماینده گرمی بودید بی رحمانه مدیران را درو می کردید و افراد منتسب به خود را جایگزین می کردید . بنده طرفدار برومند نیستم ولی باید منصفانه به قضیه نگاه کرد با وجود گذشت سه سال عده معدودی از مدیران ادارات بیله سوار و پارس آباد تغییر یافتند. در صورتی که در تمام شهرستان های نه تنهااستان بلکه سراسر کشور نمایندگان در عزل و نصب ها دخالت مستقیم داشته و دارند. آقای احدزاده از نیروهای مردمی و توانمند منطقه هستند و مثل جنابعالی به دنبال به چالش کشیدن منطقه نیستند.

شهرام طهماسبی

بسمه تعالی
خدایا این حرف من فقط نیست این درد جوانهای تحصیل کرده منطقه است تا کی باید این همه جذب های بدون آزمون و عزل و نصب های عجیب و غریب در ادارات را ببینیم و حرف نزنیم .بازم شکر به هرچه دادی و ندادی شکر

فیروز ابادی

اقای نصیری مرد با عمل علمی فرهنگی درستکار است اقای برومند در چهار سال نمایندگی اش فقط برای فامیل هاش کار کرد نه برای مغان اقای نصیری درست میگه

حسن

سخنان نصیری ضرب المثل معروف دیگ به دیگ میگه رویت سیاه است را به یادم انداخت. مومن خدا مگر یادت رفته موقعی که نماینده گرمی بودید حتی در انتخاب آبدارچی اداره و مستخدم مدرسه دخالت می کردی؟ شما که ید طولائی در این زمینه دارید. شما در همان حال و هوای دوران نمایندگی مجلس سیر و سیاحت می کنید. پایت به اتاق فرمانداری پارس آباد باز نشده بود که آقای جاهد را که یک نیروی آزاد و فامیل جنابعالی است به پست رئیس دفتر فرمانداری گماردید. شما با این حرفها میخواهید استعفایتان را توجیه کنید .

بابک آدیگوزلی

سلام و احترام.
جناب نصیری:
هیچکس کامل نیست و انسان جایز الخطا می باشد. لطفا دلایلتون برای برکناری جناب احدزاده را بیان کنید؟دلیل اینکه چرا نمی توانید باهاش همکاری کنید؟آیا به خودتون واقعا اعتماد دارین که جناب احدزاده و پرسنل زحمتکش فرمانداری پارس آباد همکاری با شما کاملا راضی هستند؟
فکر کنم نظرات مردم برای استعفای شما که در پایگاههای خبری نوشته اند جهت دفاع از خود چنین جلسه ای را با خبرنگاران برگزار کردید؟آیا جلسه فقط مورد برکناری جناب آقای احدزاده بود و بس؟
چه فعالیتها و خبرهای دیگری در آن جلسه مطرح کردید؟خواهشمندم متن و فعالیتهای آن جلسه و کارهای انجام یافته شما در این مدت را مسئولین وبسایت به مردم گزارش بدهند. البته اشتباه نکنم اولین جلسه شما با خبرنگاران بود.
درسته به شخص به عنوان عضوی از شهر پارس آباد از عملکرد نماینده محترممان جناب برومند راضی نیستم. اما جناب نصیری مثل نمک و نمکدان شکستن نباشدو استعفای تان از پست فرمانداری را بهانه ای برای دخالت نماینده در مسایل عزل و نصب را نکنید.در حالیکه اولین نظر بنده در این وبسایت بعد چند روز از ورودتان به فرمانداری پارس آباد نوشته بودم شش ماه نمیکشد جناب نصری استعفا خواهد داد.
فکر کنم به جناب احدزاده با این حرفها حقارت شده و میتواند شکایتی داشته باشد…در حالیکه اینجانب افتخارم بود دو دهه پیش الفبای فارسی را مدیون جناب احدزاده می باشم و مثل پدر و مادرم تمامی معلمان واساتید همچنین معلم زحمتکش و دلسوزم جناب احدزاده حق بزرگی بر گردنم دارد.
برای شما جناب نصیری آرزوی موفقیت و طول عمر با عزت خواستارم.