امروز: سه شنبه, ۲۸ فروردین , ۱۴۰۳
زمان انتشار : دسامبر 6th, 2013 7:42 | کد خبر : 1985 | چاپ این مطلب چاپ این مطلب

آموزش و پرورش پارس آباد مقام دوم مسابقات کشوری قرآن را کسب کرد

معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش پارس آباد گفت: این مدیریت در سی و یکمین دوره مسابقات دانش آموزی قرآن و معارف اسلامی، رتبه دوم کشوری و مقام اول استانی را به دست آورد. به گزارش روز جمعه مغانه، “علی نوری” در آیین تجلیل از منتخبین این مسابقات، با بیان اینکه دانش آموزان […]

parvareshi
معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش پارس آباد گفت: این مدیریت در سی و یکمین دوره مسابقات دانش آموزی قرآن و معارف اسلامی، رتبه دوم کشوری و مقام اول استانی را به دست آورد.

به گزارش روز جمعه مغانه، “علی نوری” در آیین تجلیل از منتخبین این مسابقات، با بیان اینکه دانش آموزان این منطقه توانمندی های بالایی در زمینه قرآن دارد، افزود: دانش آموزان شرکت کننده در سی و یکیمن دوره مسابقات قرآن و معارف اسلامی، در چهار مرحله آموزشگاهی، منطقه ای، استانی و کشوری به رقابت پرداختند که آموزش و پرورش پارس آباد توانست در بخش قرآن و معارف اسلامی در رشته حفظ قرآن کریم رتبه دوم کشوری را از آن خود کند.
وی، از فعالیت سه مدرسه خاص قرآنی در مقطع ابتدایی در پارس آباد خبر داد و اظهار داشت: در 22کلاس درس در قالب 11مدرسه دیگر این منطقه نیز فعالیت های قرآنی به عنوان فوق برنامه اجرا می شود.
او، با اعلام اینکه در تمام مدارس ابتدایی این شهرستان، نماز به صورت عملی توسط آموزگاران آموزش داده می شود، بیان کرد: هم اکنون در 120مدرسه نماز جماعت با شرکت دانش آموزان و عوامل اجرایی برپا می شود.
نوری، با بیان اینکه آموزش و پرورش پارس آباد در سال تحصیلی 92-91 به موفقیت ها و افتخارات بزرگی نایل شد، گفت: طبق ارزیابی های صورت گرفته، شورای آموزش و پرورش این شهرستان موفق به کسب رتبه نخست در بین نواحی و مناطق آموزش و پرورش استان اردبیل شد.
وی، اضافه کرد: آموزش و پرورش این منطقه، در پروژه مهر سال 92مقام نخست استانی را به دست آورد، و سبب شد استان اردبیل در این پروژه که همه ساله اجرا می شود، در بین پنج استان رتبه عالی را کسب کند.
وی، به ارتقای جایگاه این شهرستان در کنکور سراسری اشاره و بیان کرد: در آزمون سراسری در رشته فنی و حرفه ای و کاردانش تعداد شش نفر و در رشته های نظری 32نفر رتبه زیر 100کشوری را کسب کردند.
او همچنین کسب مقام برگزیده کشوری در جشنواره جوان خوارزمی، رتبه ممتاز کشوری در اجرای جشنواره فیلم رشد، مقام برگزیده کشوری در فیلم کوتاه، رتبه های نخست استانی انجمن اولیا و مربیان، سرود همگانی ، نقاشی همگانی، هفته شورای آموزش و پرورش و کسب رتبه اول استانی الگوهای روش مناسب تدریس با رویکرد درس پژوهی پایه ششم ابتدایی را از توفیقات و افتخارات این اداره در سال تحصیلی 92-91 ذکر کرد.
وی، کسب مقام های اول استانی در مسابقات و جشنواره علوم آزمایشگاهی، تاریخ و جغرافیا و آزمون حرفه و فن، در ارزیابی هفته های پیوند و خانواده، مقام قهرمانی تیم فوتسال نونهالان در جام رمضان و عنوان قهرمانی تیم فوتسال فرهنگیان در هفته دولت را از دیگر موفقیت های اموزش و پرورش پارس آباد در سطح استان عنوان کرد.
او، با اعلام اینکه این افتخارات و توفیقات در سایه تلاش و همت مجموعه آموزش و پرورش و کلیه معلمان و مدیران به دست آمده است، اضافه کرد: پارس آباد همچنین در اعزام دانش آموزان به مناطق جنگی دوران دفاع مقدس در قالب کاروان راهیان نور مقام دوم و در ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات رتبه دوم استانی را از آن خود کرده است.
به گفته وی، بر اساس ارزیابی های به عمل آمده، آموزش و پرورش پارس آباد در سال تحصیلی 92-91موفق شد در جشنواره جابرابن حیان رتبه سوم، جشنواره جوانه های برتر مقام سوم، پرسش مهر فرهنگیان عنوان سوم و در جذب نوآموزان و پیش دبستانی مقام سوم را در میان نواحی و مناطق آموزش و پرورش استان کسب کند.
نوری، همچنین کسب رتبه های برتر استانی در مسابقات علمی و عملی و فنی و حرفه ای، رقابت های علمی و کاربردی کاردانش، المپیاد کامپیوتر و نانو، المپیاد نجوم و مقام برتر درعملکرد کمیته دهه فجر را از دیگر موفقیت های این اداره در جریان سال تحصیلی سال گذشته عنوان کرد.
به گزارش مغانه، در این آیین که با حضور امام جمعه و فرماندار پارس آباد و در نمازخانه آموزش و پرورش پارس آباد برگزار شد، با اهدای لوح و جایزه نقدی از 31نفر از دانش آموزان منتخب مرحله استانی و کشوری سی و یکمین دوره مسابقات قرآن و معارف اسلامی این منطقه تجلیل شد.

کلمات کلیدی:

اخبار مرتبط

نظرات