امروز: پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳
زمان انتشار : می 5th, 2015 4:52 | کد خبر : 11080 | چاپ این مطلب چاپ این مطلب

آموزش و پرورش پارس آباد در بسیاری شاخص ها مقام اول استانی را داراست

فرماندار پارس آباد با اشاره به توفیقات آموزش و پرورش پارس آباد در رقابت های مختلف علمی، آموزشی و فرهنگی گفت: آموزش و پرورش این شهرستان در بسیاری از زمینه ها و شاخص ها در جایگاه اول استان قرار دارد.

به گزارش مغانه، مهدی احمدی روز سه شنبه در هشتمین جشنواره خیرین مدرسه ساز این شهرستان، با اشاره به نقش خیرین در توسعه فضاهای آموزشی در کشور گفت: دولت به تنهایی و بدون حضور و مشارکت فعالانه خیرین و افراد نیکوکارنمی تواند بر مشکلات و کاستی های آموزش و پرورش به خصوص رفع کمبود فضای فیزیکی فایق آید.
وی با بیان اینکه خیرین با کمک ها و مساعدت های خیرخوانه خود باری از دوش دولت برمی دارند، ادامه داد: ترویج فرهنگ خیری در حوزه های گوناگون به پیشرفت همه جانبه کشور کمک می کند.
مهدی احمدی با یادآوری اجر و ثواب اخروی کارهای خیر و عام المنفعه، افزود: خیرین از مال و سرمایه های خود برای پرورش و تربیت انسان ها می گذرند و این از بزرگترین سرمایه گذاری هاست.
وی اضافه کرد: خداوند متعال در ازای احسان و نیکوکاری و اعمال نیک ما، علاوه بر پاداش معنوی، به عمر و رزق و روزی و سرمایه های ما برکت می دهد.
وی ادامه داد: این شهرستان با وجود برخورداری از قابلیت ها و ظرفیت های خدادادی، با کمبود کلاس درس مواجه است که باید برای رفع این معضل چاره اندیشی کرد.

اخبار مرتبط

نظرات

دلسوز مغان

خداروشکر فرماندارمحترم نرسیده یک هفته به همه شاخص های شرعزیزمان پارسآباد دست یافت….

ناشناس

دلسوز مغان تو چقدر منفی بافی . هر وقت نظرات تو رو می خونم یاد یکی از شخصیتهای کارتون گالیور تو بچگی ام می افتم که همش می گفت من می دونم و شروع میکرد به منفی بافی و …درست مثل تو که به همه ایراد میگیری .فکر میکنی کی هستی ؟

دلسوز مغان

جناب ناشناس
عزیز ،بنده به عنوان یک شهروند مغانی فقط وفق دلم برای منطقه مغان علی الخصوص پارس آباد میسوزه وگرنه منفی باف نیستم در ضمن معنی منفی بافی زمانی دارای ایراد واشکال از نظر مخاطب دارد که یه چیزی دارای تمام مزایا باشد مگه منطقه مغان دارای کدوم امکانات بالفعل هست که بنده منفی بافی کنم……بنده به عنوان یک کارشناس ارشد برنامه ریزی شهری دلم برای شهرعزیزم پارس اباد میسوزه………اگه جنابعالی هم فارغ التحصیل رشته برنامه ریزی شهری و یا یک رشته ای مرتبط با شهر داشت حتما ویقینا دلت همانند بنده برای منطقه مغان میسوخت………امیدوارم حرفهای بنده برایتان قابل تفهیم باشد و انتقادهای بنده بعنوان یک شهروند از روی دلسوزانه و علم آگاهی کامل نسبت شهراست……..

دلسوز مغان

جناب ناشناس عزیز:در کشورهای پیشرفته و یا در حال توسعه همه برنامه ها در مدیریت شهری از روی مطالعه صورت می گیرد ملاک هر شهر جمعیت ان شهر محسوب شده و از روی جغرافیای جمعیت و زاد و ولد و مرگ ومیر برنامه های کوتاه مدت و میان مدت و بلند مدت نوشته می شود که در آینده برای یک شهر یا یک منطقه چقد بودجه ای اختصاص یابد و از روی بودجه آن شهر طرحهای عمرانی شهر اجرا می گردد البته شایان ذکر برای اجرای طرحهای موجود در سطح شهر نیروی متخصص بکار برده می شود و تا کمترین اشتباهی رخ بدهد…مطالب و تحقیات بنده در ارتباط مدیریت های شهری و برنامه ریزی شهری به حد کافی زیاد هست که بتوانم جوابگوی سوالات جنابعالی را بدهم…..با احترامیکه به همه کاربران محترم وهمهریان عزیز قائل هستم نمی خواهم بیشتر از این سایت پرطرفدار مغانه که متعلق به همه مغانی های عزیز می باشد اشغال کنم و از نوشتن ادامه پیام منصرف می شوم به شرطی اینکه دیگر کاربران محترم از بنده سوالات داشته باشند….خسته نباشید