- پایگاه خبری تحلیلی مغانه آنلاین - http://moghanehonline.ir -

آقای افضلی فرد این همه گرد و خاک برای چیست؟؟؟

به گزارش روز شنبه مغانه، متن کامل این جوابیه که در خروجی پایگاه اطلاع رسانی نماینده مردم پارس آباد و بیله سوار قرار داده شده در پی می آید:
اخیرا آقای افضلی فرد در پی عزل شدن از دبیری مجمع نمایندگان استان اردبیل مشابه عادت مالوف خود اقدام به هتاکی و جار و جنجال نموده و مطالبی را مطرح نموه اند که حقیقتا به دور از شان نمایندگی مجلس می باشد چرا که لزوم حفظ حرمت افراد بدون هیچ ملاحظه ای هم جزء آموزه های دینی و اخلاقی و هم جزء صفات پسندیده انسانی است که در همه جای دنیا پذیرفته شده می باشد.
در خصوص مسایل مطرح شده توسط ایشان ابتدا آقای افضلی فرد را به مطالعه مجدد و فهم مفاهیم نهج البلاغه و الگو برداری از منش والای امیرالمومنین (ع) دعوت می کنیم و آیه شریفه “افتومنون ببعض الکتاب و تکفرون ببعض” را یاد آور می شویم.
اگر واقعا به نهج البلاغه اعتقاد دارید پس به تمام آن معتقد و ملتزم بشوید، که اگر به تمامش ملتزم بودید پس اینهمه بی اخلاقی را چگونه توجیه می کنید؟؟؟ رفتار دون شان کرامت انسانی که مسبوق به سابقه بوده و در موارد دیگری چون پیشنهاد تشکیل استان مرزی و جدا شدن مغان از استان توسط نماینده مردم مغان نیز بهمین ترتیب هجمه شما و دوستانتان فضای مجازی را در نوردید. گویی شما به موضوعاتی که نام و منافع مغان را شامل می شود حساسید.
جناب آقای افضلی فرد در خصوص حدیث شریفی که از امیرالمومنین (ع) نقل کردید (نهج البلاغه حکمت ۳۱) باید گفت که اولا کار شما مصداق ” کلمه حق یراد بها الباطل” است. دوما امام (ع) چهار عنصر فهم نافذ، علم عمیق، قضاوت درخشان و حلم و بردباری را شعبه های عدالت دانسته اند که هر کدام از این خصوصیات نشانه هایی دارد، یکی از این نشانه های فهم نافذ و علم عمیق همانا افتادگی و ادب بسیار و از نشانه های قضاوت درخشان نیز این است که قضاوت به دور از غرض و مرض بوده و نشانه حلم هم این است که در اظهار نظرها به دور از احساسات و هیجانات لحظه ای عمل نمائیم، نه اینکه از فرط عصبانیت سخنی گفته و اسیر سخن شویم. ای کاش شما در رفتارتان این شاخصه ها را نشان می دادید تا باورمان بشود که شما رطب نخورده اید و منع رطب می کنید.
البته در خصوص سواد و دانش خوشبختانه مطابق قانون فعلی حداقل مدرک تحصیلی کارشناسی ارشد یا معادلش جزء شرایط اولیه نمایندگی مجلس است که نماینده مغان هم مدرک دانشگاهی و هم مدرک حوزوی داشته و اتفاقا این شما هستید که از مدرک معادل استفاده کردید و سخن گفتن تان در این باب شبیه طعنه پیاده بر سواره است.
در مورد حضرت سلیمان (ع) نیز باید بدانید که حضرتعالی نه رفتار پیامبرانه دارید و نه رویه و منش تان سنخیتی با بزرگان دارد. نمونه رفتار هتاکانه اخیرتان در طول این چند سال به کرات تکرار شده و عیار شما برای مردم مشخص گردیده است. وگرنه مصطفی افضلی فرد کجا و نعوذ بالله حضرت سلیمان (ع) که جای خود دارد، نوکران و چاکران حضرت سلیمان (ع) کجا. قیاسی به غایت نابجا و اشتباه. به نظرم بهتر بود خود را با همان موری که در خدمت حضرتش بود مقایسه می کردید.
آقای افضلی فرد خود ریاست مجمع نمایندگان مگر چه آش دهن سوزی است که شما اینگونه برای دبیری اش برافروخته شده و اینچنین بدور از اخلاق و ادب جار و جنجال به پا می کنید؟؟؟ کمی هم خویشتن داری و بزرگ منشی از خود نشان دهید تا آنگونه که دم از سلیمانی می زنید کمی هم شایستگی اش را داشته باشید.
در مورد دفاع از حقوق مردم مغان نیز در مقاطع حساس و سرنوشت ساز، جنابعالی آنقدر رویتان سفید! است که نیازی به گشودن بحث اش نمی بینیم.
جالب است شما که در حوزه انتخابیه خود عملکرد قابل ذکری ندارید چطور به خود اجازه می دهید نام با عظمت مغان را بر زبان بیاورید؟؟ جناب افضلی فرد شما لطف فرموده و در منافع و امورات مغان سنگ اندازی نکنید، کمک و دلسوزی تان پیشکش. جنابعالی اگر توانش را دارید کمی از لاک خود درآیید و با صرف وقت و انرژی لازم مصائب عظیم و مشکلات تل انبار شده حوزه انتخابیه خود را پیگیر باشید.
اتفاقا در همین سفر اخیر معاون اول و مشاور رئیس جمهور و وزرا و مسئولین بلند مرتبه کشوری وقتی شما در سرعین مشغول آبتنی بودید این نماینده مغان بود که به تفصیل و تفکیک از مشکلات کل استان و مشکلات تک تک شهرستان ها سخن گفته و مطالبه به حق نمود. شما که مدعی دفاع از حقوق مغان هستید!! چطور حتی حاضر به شرکت در چنین جلسه مهمی در شهر خودتان نشدید تا حداقل نشان دهید مشکلات شهرتان برایتان مهم است؟؟ در خصوص جلسه یاد شده نیز دعوت می کنیم از نخبگان استان نظر سنجی شود از سه نماینده ای که سخن رانی داشتند کدامیک مسایل استان و کشوری را بهتر تشریح کرده و در کنار آن راهکار عملی پیشنهاد داد.
جناب افضلی فرد شما که در موضوع انتخاب مدیرعامل کشت و صنعت صنعت و دامپروری مغان آستین ها را بالا زده ادعا می کردید کشت و صنعت و دامپروری مغان یک موضوع استانی است و باید همه نمایندگان استان مشارکت داشته باشند!! و چه گزینه عام المنفعه ای را هم در آستین داشتید که اصلا هیچ نسبتی هم با شما نداشت!! چطور می شود که در موضوع خروج کشت و صنعت از شمول اصل ۴۴ مشارکت نداشتید؟؟ چطور می شود که در موضوع حق آبه استان از ارس در هیچ کدام از جلساتی که با وزرای نیرو و کشاورزی و مسئولین برگزار گردید و بنده و استاندار محترم و برخی نمایندگان استان حاضر بودیم عضو همیشه غایب بودید؟؟؟ و چقدر عجیب است که امروز ادعای همین موضوع را دارید و قیافه حق به جانب گرفته و دم از دلسوزی برای مغان میزنید!! به کجا چنین شتابان؟؟ برای همگان واهی بودن طرح چنین مسائلی از سوی شخص شما هویداست.
البته شمایی که نماینده مغان را به پیگیری منافع شخصی مهتم می کنید باید بیائید و پاسخ بدهید که چرا وقتی ایشان و همکارانشان در کمیسیون کشاورزی و امور آب و سایر کمیسیون های تخصصی با دعوت از وزرا و معاونین وزرا موضوعات اساسی استان و کشور را بررسی می کردند یا وقتی در حضور مسئولین کشوری مشکلات منطقه و استان را مطرح می نمودند کجا تشریف داشتید؟؟ لطفا بیائید و اطلاع رسانی کنید که در طول سه سال گذشته چند سوال و تذکر از سوی شما در خصوص مسایل استان وزرا و مسئولین را به مجلس یا منطقه کشیده است؟؟؟ فیلم سخنان ایشان و شما در حضور رئیس جمهور موجود است و فیلم های سخنان ایشان در حضور معاون اول و وزیر کشور و بسیاری از مسئولین و غیبت های شما در بیشتر این جلسات نیز موجود است و منبع بسیاری خوبی برای قضاوت عموم می باشد.
همکار عزیز شما و دوستانتان که آنقدر در خصوص الحاق به منطقه آزاد ارس مخالفت کردید و قضیه ایجاد منطقه آزاد اردبیل را پیشنهاد دادید چرا در هیچ کدام از جلسات بررسی لایحه منطقه آزاد اردبیل و مهران در کمیسیون اقتصادی مجلس که کمیسیون اصلی است شرکت نمی کنید؟؟ حتی نمی دانید چند جلسه برای بررسی این موضوع شکل گرفته است. چرا هیچ کدام از دوستان حتی نمی دانید که جلسه یاد شده چه زمانی برگزار شده و بنده به عنوان تنها نماینده حاضر از استان اردبیل چه سخنانی گفته ام و نظر اعضای کمیسیون چه بوده است؟ در حالی که تمام نمایندگان استان ایلام در جلسه یاد شده حاضر بودند.
اما همکار محترم در خصوص قضاوت مردم. صد البته که در این یک مورد درست می گوئید و این مردم هستند که در همه دوره های گذشته با رای خود به نمایندگان نمره داده اند و این بار نیز مستثنی نیست، مردم نمره خواهند داد و اما اینکه چه نمره ای بدهند شما یک نفر صلاحیت گفتنش را ندارید. زیرا بر خلاف حجت الاسلام برومند شما در تشخیص نظر مردم همواره اشتباه کرده اید. نمونه اش انتخابات ریاست جمهوری و تطابق رای آقای برومند با رای عموم مردم و مغایرت رای شما با قاطبه ملت می باشد. پس شما نمی توانید کما فی السابق پیش بینی نظر مردم را بفرمائید که اگر قادر بودید درک می کردید که نه مردم شریف مغان نظر مساعدی نسبت به حضرتعالی دارند و نه مردم گرانقدر اردبیل، نیر و نمین.
در خصوص شکایت از نماینده مردم مغان نیز طبق سوابق حضرتعالی که عادت به شکایت بی مورد و بلا وجه از روحانیون دارید مثل شکایت از جناب حجت الاسلام سید کاظم موسوی به دلیل شرکت در نمازجمعه و تقاضایتان مبنی بر جلوگیری مسئولین از حضور ایشان در صف اول نماز جمعه تهران، بعید نیست در خصوص حجت الاسلام برومند نیز چنین شکایات مضحکی را مطرح نموده و همانقدر که در مورد یاد شده به نتیجه رسیدید در خصوص نماینده مردم شریف مغان نیز موفق خواهید گردید.
همکار گرانقدر در خصوص ریاست مجمع نمایندگان نیز اگر به حافظه تان رجوع کنید احتمالا به خاطر بیاورید که در یکی از اولین جلسات مجمع مصوب شد که ریاست مجمع به صورت دوره ای بوده و همه نمایندگان استان به طور یکسان و به ترتیب به عنوان رئیس مجمع فعالیت کنند که مطابق این مصوبه بنده زمان قانونی مقرر را نه از جهت علاقه به پست و مقام که از جهت جلوگیری از تضییع حقوق مردم حوزه انتخابیه ام فعالیت خواهم نمود و تصمیم شخصی حضرتعالی نمی تواند مخل این امر گردد، شما عزل شدید و این کارهایتان فقط باعث می شود نزد افکار عمومی وجهه خود را بیشتر از دست بدهید.
در پایان باید بدانید چنین جاروجنجالهایی هیچ کمکی به شما نمی کند و هتاکی و بی احترامی شما نسبت به دیگران و از جمله نماینده مردم شریف مغان فقط باعث سنگین تر شدن بار اعمالتان خواهد گردید. لذا حضرتعالی را به استغفار و اصلاح رویه تان توصیه می کنیم.
8 Comments (Open | Close)

8 Comments To "آقای افضلی فرد این همه گرد و خاک برای چیست؟؟؟"

#1 Comment By سهراب On 2015/08/22 @ 5:54 ق.ظ

یاشا فرزند خلف مغان جناب حاج حبیب قهرمان.

#2 Comment By یک مغانی اصیل On 2015/08/22 @ 5:56 ق.ظ

بنده مخالف آقای برومند بودم و در دوره قبل نیز به وی رای ندادم ولی به خاطر اینکه قرص و محکم در برابر زیاده ها خواهی های نمایندگان اردبیل ایستاده و از حقوق مردم نجیب پارس آباد و بیله سوار قاطعانه و سرسختانه دفاع می کند در دوره آتی به حجت الاسلام والمسلمین حاج حبیب برومند رای خواهم داد.

#3 Comment By ناشناس On 2015/08/22 @ 5:59 ق.ظ

آقای افضلی فرد در دوره قبلی انتخابات مجلس بارها به پارس آباد آمدند تا رای پارس آبای های ساکن در اردبیل را کسب کنند . با این مخالفت ها و موانعی که در در سر راه پیشرفت منطقه مغان قرار داده اند آیا بازهم روی برگزاری جلسه در پارس آباد و بیله سوار و گرمی را خواهند داشت؟
مردم آگاه باشید و مراقب چنین افراد ضد مغان باشید.

#4 Comment By مغانی On 2015/08/22 @ 12:42 ب.ظ

آفرین بر نماینده مغان که بحق در برابر نمایندگان زیاده خواه اردبیل ایستاده

#5 Comment By ناشناس On 2015/08/22 @ 12:46 ب.ظ

این یک فیلم است اقایان برومند وافضلی فرد بازی می کنند چون هردو انها از یک جریان سیاسی (اصول گرا) هست اند از نظر روانشناسی این جوری مسائل در لحظه اول احساسات مردم را نشانه می گیرد ومردم هم به طور غیر غریزی احساساتی می شود ودر ضمن برومند و افضلی فرد می خواهند از این بازی که راه انداخته اند که کاملاجعلی است وچنین چیزی صحت ندارد باا ین کار می خواهند رای مردم شهرستانهای خود را بگیرند و به نحوه خود بهره بردارسیاسی کنند مردم مغان باهوش تر از انی است که انها فکر می کنند ودر انتخابات ایند با انتخاب یک فرد معتدل فراجناحی شاهد پیشرفت روز افسون در مغان خواهیم شد.

#6 Comment By اكبر On 2015/08/22 @ 12:51 ب.ظ

افضلی فرد این سری ماندنی هشت وبه کار خودش درموسسه خودش مشغول کارهیشان میشود اگر مغانیها حمایت نکنند

#7 Comment By رضا On 2015/08/22 @ 1:12 ب.ظ

اقای برومند شیر امدی ولی دیر امدی این کارها را در اول نمایندگی ات می کردی نه الان که ایام انتخا بات نزدیک شده ومردم هم از جناب عالی رنجیده شداند وخودت هم خوب می دانید این درگیری ها به درد مغان الان نمی خورد وای کاش در بخث منطقه ازاد به نمایندگان اردبیل جواب می دادید نه اینکه امروز مانور سیاسی دهید واقعا افسئس می خورم….

#8 Comment By موافق ناشناس On 2015/08/22 @ 1:25 ب.ظ

احتمالش خیلی زیاد است.« این یک فیلم است اقایان برومند وافضلی فرد بازی می کنند چون هردو انها از یک جریان سیاسی (اصول گرا) هست اند از نظر روانشناسی این جوری مسائل در لحظه اول احساسات مردم را نشانه می گیرد ومردم هم به طور غیر غریزی احساساتی می شود ودر ضمن برومند و افضلی فرد می خواهند از این بازی که راه انداخته اند که کاملاجعلی است وچنین چیزی صحت ندارد باا ین کار می خواهند رای مردم شهرستانهای خود را بگیرند و به نحوه خود بهره بردارسیاسی کنند مردم مغان باهوش تر از انی است که انها فکر می کنند ودر انتخابات ایند با انتخاب یک فرد معتدل فراجناحی شاهد پیشرفت روز افسون در مغان خواهیم شد.»