امروز: جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳
زمان انتشار : جولای 23rd, 2015 7:38 | کد خبر : 12834 | چاپ این مطلب چاپ این مطلب

آغاز عملیات ساماندهی کانال آق مزار و ستارخان پارس آبادمغان+ تصاویر

شهردار پارس آباد گفت: با همت و پیگیری اعضای شورای شهر و شهرداری عملیات اجرایی لایروبی و ساماندهی کانال سنتی آق مزار و ستارخان شروع شد.

احمد داداشی روز پنجشنبه در جریان بازدید از این طرح ها در گفت و گو با خبرنگار مغانه اظهار کرد: برای لایروبی و ساماندهی کانال آق مزار بالغ بر سه میلیارد ریال و برای کانال واقع در خیابان ستارخان افزون بر یک میلیارد و ۵۰۰میلیون ریال اعتبار پیش بینی شده است.
وی ادامه داد: در این طرح کانال ها پس از لایروبی ، با استفاده از سنگ و ملات و به صورت فنی و اصولی بازسازی می شود .
وی با بیان اینکه این کانال به علت بی توجهی و عدم لایروبی در سال های گذشته و انباشت رسوب و گل و لای، به نیزار و محل مناسبی برای رشد و تکثیر انواع حیوانات موذی تبدیل شده بود، از ساکنان حاشیه این کانال ها خواست ضمن خودداری از ریختن نخاله های ساختمان و هرگونه زباله، در حفظ و پاکیزه نگه داشتن آن بکوشند.
رئیس شورای اسلامی شهر نیز با بیان اینکه ساماندهی کانال های آق مزار و ستارخان از اولویت های کاری شورا و شهرداری و مطالبات و خواسته های جدی شهروندان بود، گفت: این کانال ها سالیان سال به حال خود رها شده بود و بوی تعفن آن اهالی را آزار می داد و از طرفی سیمای شهر را زشت کرده بود.

او اظهار کرد: ضافه کرد: پروژه لایروبی و ساماندهی کانال آق مزار و کانال های آب پارس آباد با هدف مدیریت یکپارچه کانالها با نگرش به حفاظت وکنترل سیلاب وجلوگیری از طغیان آن، حفظ بهداشت محیط و جاری شدن آب در سطح کانال ها اجرا می شود.
حسن حسین اوغلی همچنین از ساماندهی کانال بین محمدرضالو و زیرنهرتراب خبر داد و افزود: این طرح هم اکنون حدود ۵۰درصد پیشرفت فیزیکی دارد و با سرعت مناسبی در حال اجراست.
وی با اعلام اینکه اعضای شورا و شهردار برای عمران و آبادانی و گشودن گره از مشکلات و معضلات شهری اهتمام جدی دارند، افزود: شورا و شهرداری برای عمل به تکالیف و وظایف قانونی خود و عمران و آبادانی و بهبود وضعیت شهر، از هیچ سعی و کوششی دریغ نخواهند کرد.
وی با بیان اینکه امام جمعه پارس آباد، نماینده مردم منطقه، معاون عمرانی استانداری و فرماندار پارس آباد در مسیر ارائه خدمات به شهروندان و اجرای طرح های عمرانی همواره از شورای شهر و شهرداری حمایت و پشتیبانی کرده اند، از همکاری و همراهی آنان و نیز از سعه صدر و صبر و بردباری اقشار مختلف مردم در برابر مشکلات تشکر و قدردانی کرد.

ag-mazar-parsabad.ir-1 ag-mazar-parsabad.ir-2 ag-mazar-parsabad.ir-4 ag-mazar-parsabad.ir-5 ag-mazar-parsabad.ir-6 ag-mazar-parsabad.ir-7 ag-mazar-parsabad.ir-8 ag-mazar-parsabad.ir-9 ag-mazar-parsabad-81

ag-mazar-parsabad-8

اخبار مرتبط

نظرات

محمد علیزاده

از اعضای شورای شهر کمال قدر دانی و تشکر را در جهت پیشرفت و روند کار این پروژه را داریم و امیدواریم مسائل و مشکلات سایر مناطق شهر را با همفکری و تامل هر چه سریعتر رفع کنند.
از زحمات و تلاشهایتان تقدیر و تشکر را داریم