- پایگاه خبری تحلیلی مغانه آنلاین - http://moghanehonline.ir -

آزمون دوره‌های کاردانی نظام جدید فنی‌وحرفه‌ای در پارس آباد شروع شد+عکس

به گزارش مغانه، آزمون پذیرش دوره‌های نظام جدید کاردانی فنی‌وحرفه‌ای و مؤسسات آموزش عالی غیرانتفاعی و غیردولتی صبح امروز (جمعه) در موسسه آموزش عالی غیرانتفاعی مغان و دبیرستان دخترانه فرزانگان شهرستان پار س آباد شروع شد.

فرماندار شهرستان پارس آباد در حاشیه بازدید از محل برگزاری این آزمون ها گفت: در این آزمون ۷۷۰ داوطلب پارس آبادی ثبت نام کرده اند که از این تعداد ۲۸۷ نفر زن و ۴۸۳ نفر مرد هستند.

مهدی احمدی افزود: این دوره‌ها در ۴۲ کدرشته امتحانی صورت می‌گیرد که پذیرش در ۲۳ کدرشته از طریق آزمون و پذیرش در ۱۹ کدرشته بر اساس سوابق تحصیلی (معدل کل دیپلم) و بدون آزمون صورت می‌پذیرد.

وی ادامه داد: آزمون دوره کاردانی به کارشناسی ناپیوسته سال ۹۴ نیز بعدازظهر امروز جمعه ۱۶ مردادماه همزمان با سراسر کشور در شهرستان پارس آباد برگزار می‌شود.

احمدی بیان کرد: این دوره‌ها به منظور پذیرش دانشجو در ۶۹ کدرشته امتحانی ثبت‌نام صورت گرفته است که در شهرستان پارس آباد ۸۸ نفر زن و ۲۰۷ نفر مرد شرکت می‌کنند.

وی تصریح کرد: در مجموع آزمون دوره‌های کاردانی نظام جدید فنی‌وحرفه‌ای و کاردانی به کارشناسی در شهرستان پارس آباد مجموعاً ۱۰۶۵ داوطلب در نوبت صبح و عصر شرکت می کنند.

منبع: آران مغان

IMG_2960 IMG_2964 IMG_2970 IMG_2972 IMG_2978