- پایگاه خبری تحلیلی مغانه آنلاین - http://moghanehonline.ir -

آزادگان سند عزت و حقانیت نظام اسلامی هستند

به گزارش مغانه آنلاین، اکبر صمدی در آئین تجلیل از آزادگان پارس آباد مغان افزود: آزادگان و خانواده های آنان الگو و نماد زنده مقاومت، بردباری و ایثار و استقامت در جامعه هستند .

وی با بیان اینکه آزادگان با صبر و شکیبایی و تحمل سختی ها در دوران اسارت درس حریت، پایمردی و آزادگی را به ما آموختند، اظهار کرد: آنان در بدترین ترین شرایط با تحمل سخت ترین شکنجه ها و تنگناها، از حقانیت نظام وانقلاب اسلامی دفاع کردند و ذره ای از اراده پولادینشان در راه ایستادگی در برابر اهداف و آرمان های بلند امام راحل و انقلاب کم نشد.

او بر ضرورت تکریم آزادگان و ایثارگران و خانواده های معظم آنان به عنوان سرمایه های بزرگ کشور تاکید و بیان کرد: تکریم این قشر عزیز باعث ترویج روحیه و فرهنگ آزادگی و رشادت در جامعه می شود.

وی با بیان اینکه انقلاب ما ریشه در اسلام دارد، گفت: دشمنان به انحای مختلف و با تمام توان سعی در انحراف ذهنی جوانان و نوجوانان و کمرنگ کردن اعتقادات و باورهای دینی آنان دارند.

صمدی همچنین بر ضرورت انتقال فرهنگ غنی ایثار و شهادت به جوانان و نوجوانان تاکید کرد و افزود: خاطرات آزادگان، جانبازان و رزمندگان دوران دفاع مقدس به عنوان اسناد متقن و ارزشمند باید به نسل های منتقل شود.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران پارس آباد نیز گفت: آزادگان و خانواده های مکرم آنان چشم و چراغ این ملت هستند و همه باید قدردان این عزیزان باشیم.

گل احمد محمد زاده، با بیان اینکه اشتغال فرزندان ، مهم ترین دغدغه و مشکل آزادگان این شهرستان است، خواستار رفع این مشکل اشتغال و استخدام فرزندان آزادگان ایثارگران منطقه شد.

به گزارش مغانه آنلاین، در این آئین با اهدای لوح و هدیه از آزادگان و خبرنگارانی که در انعکاس برنامه ها و اخبار و فعالیت های بنیاد شهید و امور ایثارگران بیشترین همکاری را داشته اند تجلیل شد.

اجرای نمایش طنز و موسیقی و قرائت شعر توسط یکی از شعرای پیشکسوت و ایثارگر منطقه از دیگر برنامه های این همایش بود.

 

1 Comment (Open | Close)

1 Comment To "آزادگان سند عزت و حقانیت نظام اسلامی هستند"

#1 Comment By حسن پروانه On 2017/08/16 @ 1:59 ب.ظ

جا داردازریاست بنیاد شهید وایثارگران بابت تشکیل چنین جلسه باشکوه با حضور گسترده خانواده آزادگان معظم بپاس ارج نهادن به زحمات این عزیران اقدام پسندیده وقابل تقدیری بود