امروز: سه شنبه, ۲۹ اسفند , ۱۴۰۲
زمان انتشار : آگوست 16th, 2017 1:25 | کد خبر : 22350 | چاپ این مطلب چاپ این مطلب

آزادگان سند عزت و حقانیت نظام اسلامی هستند

فرماندار پارس آبادمغان گفت که آزادگان همیشه سرافراز دوران جنگ تحمیلی سند عزت، اقتدار و حقانیت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران هستند.

به گزارش مغانه آنلاین، اکبر صمدی در آئین تجلیل از آزادگان پارس آباد مغان افزود: آزادگان و خانواده های آنان الگو و نماد زنده مقاومت، بردباری و ایثار و استقامت در جامعه هستند .

وی با بیان اینکه آزادگان با صبر و شکیبایی و تحمل سختی ها در دوران اسارت درس حریت، پایمردی و آزادگی را به ما آموختند، اظهار کرد: آنان در بدترین ترین شرایط با تحمل سخت ترین شکنجه ها و تنگناها، از حقانیت نظام وانقلاب اسلامی دفاع کردند و ذره ای از اراده پولادینشان در راه ایستادگی در برابر اهداف و آرمان های بلند امام راحل و انقلاب کم نشد.

او بر ضرورت تکریم آزادگان و ایثارگران و خانواده های معظم آنان به عنوان سرمایه های بزرگ کشور تاکید و بیان کرد: تکریم این قشر عزیز باعث ترویج روحیه و فرهنگ آزادگی و رشادت در جامعه می شود.

وی با بیان اینکه انقلاب ما ریشه در اسلام دارد، گفت: دشمنان به انحای مختلف و با تمام توان سعی در انحراف ذهنی جوانان و نوجوانان و کمرنگ کردن اعتقادات و باورهای دینی آنان دارند.

صمدی همچنین بر ضرورت انتقال فرهنگ غنی ایثار و شهادت به جوانان و نوجوانان تاکید کرد و افزود: خاطرات آزادگان، جانبازان و رزمندگان دوران دفاع مقدس به عنوان اسناد متقن و ارزشمند باید به نسل های منتقل شود.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران پارس آباد نیز گفت: آزادگان و خانواده های مکرم آنان چشم و چراغ این ملت هستند و همه باید قدردان این عزیزان باشیم.

گل احمد محمد زاده، با بیان اینکه اشتغال فرزندان ، مهم ترین دغدغه و مشکل آزادگان این شهرستان است، خواستار رفع این مشکل اشتغال و استخدام فرزندان آزادگان ایثارگران منطقه شد.

به گزارش مغانه آنلاین، در این آئین با اهدای لوح و هدیه از آزادگان و خبرنگارانی که در انعکاس برنامه ها و اخبار و فعالیت های بنیاد شهید و امور ایثارگران بیشترین همکاری را داشته اند تجلیل شد.

اجرای نمایش طنز و موسیقی و قرائت شعر توسط یکی از شعرای پیشکسوت و ایثارگر منطقه از دیگر برنامه های این همایش بود.

 

اخبار مرتبط

نظرات

حسن پروانه

جا داردازریاست بنیاد شهید وایثارگران بابت تشکیل چنین جلسه باشکوه با حضور گسترده خانواده آزادگان معظم بپاس ارج نهادن به زحمات این عزیران اقدام پسندیده وقابل تقدیری بود