امروز: جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳
زمان انتشار : اکتبر 31st, 2014 10:40 | کد خبر : 7441 | چاپ این مطلب چاپ این مطلب

آذربایجان آماده بازگشایی گمرک اصلاندوز-هورادیز است

معاون گمرک جمهوری آذربایجان گفت: این کشور آماده گشایش گمرک اصلاندوز- هوردایز است.

شاهین باقراف، در حاشیه مراسم افتتاح سالن مسافری پایانه مرزی بیله سوار در مصاحبه با خبرنگار مغانه افزود: به منظور بازگشایی این گمرک و از سرگیری تردد اتباع دوکشور، جمهوری آذربایجان امکانات و زیرساخت های لازم را در این گمرک ایجاد کرده است.
وی، به نقش این گمرک در توسعه روابط فی مابین و رونق اقتصادی مناطق مرزی دو کشور ایران و آذربایجان، اظهار کرد: ما منتظر اقدام متقابل و اساسی از سوی مسوولان گمرک ایران و تسریع در بازگشایی این گمرک هستیم.
وی، با بیان اینکه پیوند عمیقی بین آذربایجان و ایران وجود دارد اظهار کرد: هیچ کشوری نمی تواند دوستی، مودت و پیوند میان این دو کشور دوست و برادر را برهم بزند.
باقراف، با ابراز خرسندی از احداث و تکمیل و افتتاح سالن مسافری پایانه مرزی بیله سوار گفت: افتتاح این سالن به افزایش مناسبات و مراودات بین دو کشور و تهسیل در تردد مسافران آذری کمک زیادی خواهد کرد.
وی، با اعلام اینکه کشورش علاقه مند به توسعه روابط و همکاری با جمهوری اسلامی ایران است، ادامه داد: اشتراکات فراوانی در زمینه های تاریخی، فرهنگی، مذهبی میان ایران و آذربایجان وجود دارد.
معاون گمرک کشور آذربایجان با قدردانی از مسوولان کشورمان به خاطر ساخت و راه اندازی سالن مجهز و بزرگ مسافری پایانه مرزی بیله سوار، خواستار 24ساعته شدن فعالیت گمرک بیله سوار شد.

اخبار مرتبط

نظرات