امروز: چهارشنبه, ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳
زمان انتشار : فوریه 8th, 2016 5:44 | کد خبر : 16611 | چاپ این مطلب چاپ این مطلب

آتش سوزی تعمیرگاه مکانیکی در جعفرآبادمغان به ساختمان مسکونی خسارت زد+تصاویر

بر اثر اتش سوزی در جعفراباد مغان، یک باب تعمیرگاه خودرو تبدیل به خاکستر شده و شعله های آن باعث آتش گرفتن یک منزل مسکونی سه طبقه نیز شد.

به گزارش مغانه،این حادثه که ساعت ۴ و ۳۰ دقیقه بامداد امروز اتفاق افتاد باعث شد شعله های اتش همه وسایل موجود در مغازه را از بین ببرد.

صاحب مغازه در در این زمینه گفت: ساعت ۴ و ۳۰ دقیقه صبح بود که از آتش گرفتن مغازه ام با خبر شدم اما متاسفانه شدت اتش به دلیل وزش تند باد و مواد اتش زا به قدری بود که دیگر کاری از دستم ساخته نبود.

ماموران اتش نشانی بلافاصله پس از اطلاع یافتن از حادثه در محل حاضر شده و اتش را خاموش کردند اما حضور اتش نشانان نیز مانع از بین رفتن وسایل و امکانات داخل مغازه نشد.

این فرد خسارت دیده اظهار کرد: پس از آتش گرفتن مغازه ام شعله های اتش توسط باد به سمت خانه مسکونه جنب مغازه افتاد و بخشی از این خانه سه طبقه نیز در اتش سوخت.

این خانه سه طبقه خسارت چندانی از آتش سوزی ندیده و تنها بخشی از دیوارها و درب ورودی آسیب جدی دیده اند.

به گفته صاحب مغازه علت آتش سوزی، جرقه ایجاد شده در کابل برق مغازه بود که ورزش تند باد منجر به اتش گرفتن کنتور برق شد و در نهایت با آتش گرفتن سیم برق و انتقال ان به بطری های روغن داخل مغازه همه وسایل داخل ان نیز در اتش سوخت.

گفتنی است مغازه حادثه دیده تنها راه درامد زایی برای این فرد جعفرابادی بود که با از بین رفتن مغازه وی مشکلات او نیز دوچندان شد.

منبع: مغان امروز

IMG_0535 IMG_0536 IMG_0537 IMG_0538

اخبار مرتبط

نظرات