- پایگاه خبری تحلیلی مغانه آنلاین - http://moghanehonline.ir -

آئین گرامیداشت دهه مبارک فجر در کشت و صنعت مغان برگزارشد

محسن آزادی/ مغانه آنلاین- رئیس عقیدتی سیاسی سپاه ناحیه مقاومت بسیج پارس آباد دراین مراسم با تبریک دهه مبارک فجر گفت: انقلاب اسلامی با تلاش و کوشش شبانه روزی و مجاهدت و رشادت های جوانان و آحاد مردم به دست آمده است از این روز وظیفه هر ایرانی ایست که با تلاش در تمامی عرصه ها از آرمان های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران با جان و دل حفاظت و حراست کند.

حجت الاسلام اسدی با اشاره به دستاوردهای انقلاب اسلامی اظهار کرد: ایران اسلامی به برکت رهبری حکیمانه امام راحل و مقام عظمای ولایت و پشتیبانی مردم از نظام و ولایت، در اوج عزت و اقتدار قرار دارد.

عضو هئیت مدیره و معاون  اداری ، مالی و بازرگانی کشت و صنعت مغان نیز ضمن تبریک دهه مبارک فجر گفت: استکبار جهانی و کشورهای مستبد و زورگو، از هیچ تلاشی برای ضربه زدن به جمهوری اسلامی و دشمنی با نظام و انقلاب اسلامی دریغ نمی کنند.

شهریار نگاهی افزود: با وجود تبلیغات منفی دشمنان علیه کشورمان هنوز هستند جوانانی که مثل شهید باکری و دیگر شهیدان این مرز و بوم با سپرکردن سینه های خود از جان خود میگذرند تا دیگران در آسایش و امنیت زندگی کنند و این از دست آوردهای بزرگ انقلاب اسلامی است.

وی با بیان اینکه ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی و دفاع مقدس، وظیفه ای همگانی است، اضافه کرد: نهادینه شدن فرهنگ ایثار در جامعه، موجب پیشرفت و تعالی کشور در ابعاد مختلف می شود.

وی میزان تولید انواع محصول در شرکت مغان در سال ۹۲ را ۳۲۵هزار تن ذکر کرد و گفت : با تلاش وکوشش و همت مضاعف مجموعه مدیران، پرسنل و کارگران زحمتکش این بنگاه اقتصادی ، اکنون این رقم به بیش از ۴۷۵هزار تن رسیده است.

او اقزود: با وجود مشکلات زیادی که این شرکت در سال ۹۲ داشته با سعی و همت همه جانبه  توانسته است بیش از ۷۰۰نفراز جوانان و افراد جویای کار را بصورت نیروهای پیمانی ومحدود وموقت را جذب کند و این یعنی حل مشکل ۷۰۰خانوار و جلوگیری از اعتیاد ،طلاق وکنترل دیگر مشکلات جوانان منطقه .

سرهنگ فکورفرمانده حوزه بسیج کارگری کشت و صنعت مغان نیز با بیان اینکه زنده نگه داشتن یاد وخاطره شهدای انقلاب وهشت سال دفاع مقدس از وظایف ملی و دینی ماست افزود: بایستی باحضور گسترده در تمامی عرصه ها اقتدار و قدرت علمی خود را به جهانیان نشان بدهیم تا بدانند جوانان این مرز و بوم بعد از انقلاب چه تلاش های گسترده ای کرده اند .

پخش کلیپ و پذیرائی ازحاضران از دیگر برنامه های این مراسم بود.